نماینده ولی فقیه در استان همدان:

نیازمند تبیین ویژگی‌های اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر هستیم

آیت‌الله «شعبانی» با تاکید بر اینکه نیازمند تبیین و آشنایی با ویژگی‌های اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر هستیم، گفت: آنچه شهید رجایی را ماندگار کرد، عملکرد او و نه سخنرانی‌ها و گزارش‌ دادن‌هایش بود.
کد خبر: ۶۸۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳ - 30August 2024

نیازمند تبیین ویژگی‌های اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم یادواره شهدای دولت، اظهار داشت: امروز باید از همه کارمندانی که برای اعتلای اسلام، نظام و خدمت به مردم قدمی برداشتند یاد کنیم.

وی با تاکید براینکه نیازمند تبیین و آشنایی با ویژگی‌های اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر هستیم، افزود: آنچه شهید رجایی را ماندگار کرد، عملکرد او بود نه سخنرانی‌ها و گزارش‌ دادن‌هایش، انسان‌های ضعیف به دنبال آن هستند که با مقام‌هایشان برای خود قدرت درست کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: فرصت دولت‌ها تمام می‌شود، اگر از این فرصت برای گره گشایی و رفع مشکل مردم استفاده شود، ماندگار می‌شود. مردم ما را با وعده‌ها و صحبت‌هایمان قضاوت نمی‌کنند، مهم عملکرد و اقدامات است.

این مسئول تصریح کرد: از شئون مردمی بودن بنابر فرمایش رهبر انقلاب اسلامی، حضور در بین مردم و از نزدیک با مشکلات مواجه شدن است. از دیگر مصدایق مردمی بودن، تلاش مسئول برای حل مشکلات مردم است. گاهی اوقات ترک فعل‌ها با توجیه قانون مواجه می‌شود، در حالی که می‌توان راهکار قانونی پیدا کرد.

شعبانی یادآور شد: دولت سیزدهم برای حل مشکلات مسکن اقداماتی را انجام داد اما بارها عرض کردم با روند فعلی این مشکل در همدان قابل حل نیست. دولت مردمی، باید برای ساز و کار مردمی بودن و مردمی سازی مسکن راهکار پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: شعار سال باید در جامعه ظهور و بروز پیدا کند و در رفتار دولتمردان نسبت به سال گذشته تغییر ایجاد شود. سیاست‌های دولت چهاردهم بر تغییر سریع مسئولان نیست، لذا تا روز آخر باید به معنای واقعی کلمه کار را پیش ببریم.

امام جمعه همدان بیان داشت: این سیاست درستی است که اگر مدیری کارآمد است، باید از او استفاده شود. توجه به تخصص‌ها در مسئولیت‌ها یک سیاست عقلانی است. دوران گذار در دولت‌ها نباید به روند کارها و خدمت‌رسانی‌ها آسیب وارد کند و کار مردم تعطیل شود.

این مسئول با بیان اینکه دولت سیزدهم دستاوردهای خوبی در استان همدان از جمله حل مشکل تأمین آب و تکمیل بیمارستان اکباتان داشت، گفت: اشکالاتی نیز در این بین وجود داشت که باید در بعضی از روش‌ها تجدید نظر کنیم. نگرش سیاسی برای مردم مهم نیست، مهم توانایی دولت در حل مشکلات مردم است.

شعبانی با تاکید براینکه موفقیت دولت در حل مشکلات، تأمین کننده منافع ملی کشور است، متذکر شد:  دولت وفاق، یعنی همه در کنار هم برای رسیدن به هدف اصلی که همان تأمین منافع ملی و حل مشکل مردم است، حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار