رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور:

مهم‌ترین دستاورد دولت سیزدهم معرفی سبک مدیریت جهادی است

لطیفی گفت: معرفی یک سبک و الگوی مدیریتی یعنی سبک مدیریت جهادی در اداره کشور در شخصیتی مانند شهید بزرگوار آیت الله رئیسی نقطه ممتاز و متمایز دولت سیزدهم بود که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با دولت چهاردهم به آن اشاره فرمودند.
کد خبر: ۶۸۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲ - 30August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، میثم لطیفی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور پیش از ظهر امروز جمعه ۹ شهریور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران ضمن تسلیت ایام شهادت پیامبر اکرم (صلواتة الله علیه) و امام حسن مجتبی (علیه السلام) و امام رضا (علیه السلام) و گرامی‌داشت هفته دولت اظهار داشت: دولت مردمی سیزدهم دستاورد‌هایی داشت و کار‌های بزرگی صورت گرفت. اگرچه این زمان نیمه تمام به پایان رسید ولی نبایستی از این غفلت کنیم که دولت سیزدهم خدماتی را در عرصه روابط بین الملل انجام داد.

مهم‌ترین دستاورد دولت سیزدهم معرفی سبک مدیریت جهادی است

معاون رئیس جمهور ضمن اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه بین‌الملل افزود: عضویت در دو نهاد مهم بین المللی که هژمونی غرب را شکسته و باعث شده که بخشی از کشور‌های دنیا در کنار یکدیگر بتوانند در مقابل جریان قالب غربی بایستند با پیگیری‌های شهیدان بزرگوار رئیسی و امیر عبداللهیان در این دولت اتفاق افتاد.

وی افزود: جلسات و پیگیری‌های متعددی در این باره اتفاق افتاد که مه این کار‌ها جزو اقداماتی است که کشور تا سال‌های سال از آن بهره خواهد برد و جزو اقدامات بلند مدتی است که برای کشور به یادگار خواهد ماند.

لطیفی گفت: در حوزه اقتدار فناوری، پرتاب بیش از ۱۲ موشک فضاپیما برای سطوح متعدد وی و استفاده در عرصه‌های کشاورزی، محیط زیستی و اطلاعات رقومی برای کشور از اتفاقات بزرگ و خیره کننده دولت بود که طعنه می‌زد به همه پرتاب‌هایی که در دوره‌های گذشته اتفاق افتاده بود.

وی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان، ساماندهی حوزه دارو، بیمه کودکان زیر ۷ سال و اتفاقات در حوزه بیمه و خانواده جزو مهم‌ترین اقدامات دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار داشت: در حوزه زیرساخت‌ها بحث کریدور‌ها و توجه به ترانزیت در عرصه‌های متعدد خصوصاً ترانزیت شرق و غرب و شمال به جنوب که از آرزو‌های دیرین کشور بود. البته زمینه آن در سال‌های گذشته ایجاد شده بود و در دولت سیزدهم با جدیت پیگیری شد.

وی افزود: بحث آبرسانی از دریای عمان به استان‌های کرمان یزد و اصفهان که آغاز شد و در حال سیدن به نقاط و پیشرفت‌های خوبی است و امیدواریم دولت محترم چهاردهم هم با جدیت این موضوع را پیگیری کند.

معاون رئیس‌جمهور تصریح کرد: اگر بخواهم اقدامات دولت سیزدهم را فهرست کنم یک فهرست طولانی است ولی به نظرم آنچه خدمات دولت سیزدهم را ممتاز کرده و مهم‌ترین دستاورد این دولت است، این موارد نیست. البته همه این دستاورد‌ها بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: معرفی یک سبک و الگوی مدیریتی یعنی سبک مدیریت جهادی در اداره کشور در شخصیتی مانند شهید بزرگوار آیت الله رئیسی نقطه ممتاز و متمایز این دولت بود که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با دولت چهاردهم به آن اشاره فرمودند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار