نماینده ولی فقیه در مازندران:

ملت ایران فداکار و وفادار به اسلام ناب محمدی هستند

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: اسلام ناب نیاز به فداکاری دارد، امروز وظیفه ما هم فداکاری کردن و هزینه دادن برای اسلام است، درود خدا به شما ملت ایران که فداکاری و وفاداری را انجام دادید.
کد خبر: ۶۸۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶ - 30August 2024

اسلام ناب نیاز به فداکاری داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان ضمن تسلیت سالروز ارتحال پیامبر عظیم الاشان اسلام (ص)، امام مجتبی (ع) و امام هشتم (ع) به سخن پیغمبر اسلام (ص) اشاره کرد و اظهار داشت: کسی که امانت‌دار نیست ایمان هم ندارد، همچنین امانت‌داری در وقت اداری و کار مهم و ضروری است.

وی افزود: امام مجتبی (ع) فرمودند که بهترین نیکی‌ها و خوبی‌ها، اخلاق خوب انسان است، امام هشتم (ع) نیز فرمودند که اگر کسی یک مومن را شاد و خوشحال کند و گرفتاری او را برطرف کند، خداوند در روز قیامت او را خوشحال می‌کند، همچون بحث برپایی میزخدمت.

امام جمعه ساری، اسلام ناب محمدی (ص) را دستاورد پیامبر اکرم (ص) دانست و تصریح کرد: اسلام ناب نیاز به فداکاری دارد، امروز وظیفه ما هم فداکاری کردن و هزینه دادن برای اسلام است، درود خدا به شما ملت ایران که فداکاری و وفاداری را انجام دادید.

نماینده ولی فقیه در مازندران به قهرمانی دانش‌آموزان در هفدهمین المپیاد جهانی و کسب پنج مدال طلا اشاره کرد که تشکر و تبریک رهبر معظم انقلاب اسلامی را در پی داشت.

وی با بیان اینکه در هفته دولت  قرار داریم و از خدمات دولتمردان در دولت شهید رجایی و رئیسی صمیمانه تقدیر داریم، اذعان داشت: برای دولت جدید هم آرزوی توفیقات داریم تا در پای ولایت و انقلاب خدمات را ادامه دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامه آیت الله سبحانی به مجلس و گلایه از طرح دوباره مسئله تعطیلی شنبه‌ها، عنوان کرد: ما هم از این مسئله نگرانیم، واقعا زیبنده کشور انقلابی اسلامی ایران نیست.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی کارزار جبهه حسینی با جبهه یزیدی تمام‌شدنی نیست، خاطرنشان کرد: امروز نیز شاهد این مسئه در دنیا هستیم و ما دیگر اجازه نخواهیم داد که حسین و حسینیان زمان به شهادت برسند بلکه یزید و یزیدیان زمان را ذلیل و نابود خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار