امام جمعه موقت شاهرود:

انقلاب اسلامی مقدمات ظهور امام زمان(عج) را فراهم می‌کند

حجت‌الاسلام «نظری» گفت: انقلاب اسلامی مقدمات ظهور امام زمان(عج) را فراهم می‌کند، انقلاب اسلامی موانع بزرگی از جمله دفاع مقدس، تهدید و تحریم‌ها را پشت سر گذاشته است، اما امروز مانعی دیگر به نام رژیم صهیونیستی در راه ظهور امام زمان(عج) قرار دارد.
کد خبر: ۶۸۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵ - 30August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «احمد نظری» امام جمعه موقت شاهرود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود اظهار داشت: این راهپیمایی در ابعاد مختلف برای کارشناسان روزها و ساعت‌ها جای بحث و تفسیر دارد.

وی به حضور بی‌شمار مسلمانان در راهپیمایی اربعین امسال اشاره کرد و گفت: آیین پیاده‌روی اربعین بسترساز تمدن جهانی است که خداوند آن را در قرآن کریم وعده داده است.

حجت الاسلام نظری اربعین را زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) دانست و گفت: هر شخص با نیت‌ متفاوت در اربعین حسینی به مردم خدمت می‌کند تا این حماسه جهانی شکل گیرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مقدمات ظهور را فراهم می‌کند، ابراز کرد: اراده فراهم کردن مقدمات ظهور در ایران شکل گرفته و سیاست راهبری کشور بر این اساس است.

امام جمعه موقت شاهرود تصریح کرد: انقلاب اسلامی موانع بزرگی از جمله دفاع مقدس، تهدید و تحریم‌ها را پشت سر گذاشته است، اما امروز مانعی دیگر به نام رژیم صهیونیستی در راه ظهور امام زمان(عج) قرار دارد.

وی به جنایت‌ و تخریب‌ها توسط رژیم کودک‌کش اشغالگر در غزه و کرانه باختری اشاره کرد و ادامه داد: تا این مانع برداشته نشود، ظهور محقق نمی‌شود.

خطیب جمعه شاهرود با اشاره به مذاکرات برجام طی سال‌های گذشته، ابراز کرد: از این مذاکرات چیزی نصیب مردم ایران نشده است. باید نسبت به این موضوع دیدگاه عاشورایی و شهادت‌طلبانه داشت.

وی تشکیل دولت در زمان بسیار اندک را بی‌نظیر برشمرد و گفت: رهبر معظم انقلاب ۱۱ سیاست راهبردی را به دولت بیان کردند. همه مردم و مسوولان باید برای تحقق آن به دولت چهاردهم کمک کنند.

امام جمعه موقت شاهرود در بخشی دیگر از سخنان خود به بحران آب در شاهرود اشاره کرد و افزود: بارها این مشکل از تریبون نماز جمعه بیان شد اما تاکنون در این زمینه اقدام خاصی انجام نشده است.

وی تامین آب پایدار برای این شهرستان را ضروری خواند، گفت: مسوولان شهرستان و استانی به ترتیب اولویت راهکار برای این حل مشکل ارایه دهند تا مردم بیشتر از این دچار زحمت نشوند.

حجت الاسلام نظری به سالروز رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: امام مجتبی(ع) در روایتی فرمودند که هرکسی خدا را بندگی کند، خداوند همه عالم، اشیا و موجودات را مطیع او می‌کند.

انتهای ییام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار