جانشین منطقه پدافند هوایی مرکزی:

عزت و اقتدار امروز ایران؛ حاصل از خودگذشتگی شهداست

امیر «نوروزی» با اشاره به ضرورت حفظ فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: عزت و اقتدار امروز ایران؛ حاصل از خودگذشتگی شهداست.
کد خبر: ۶۸۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰ - 30August 2024

عزت و اقتدار امروز ایران؛ حاصل از خودگذشتگی شهداستبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی به مناسبت سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی قبور مطهر گلستان شهدای اصفهان را غبارروبی، عطر افشانی و گلباران کردند. 

 امیر سرتیپ دوم «حسین نوروزی» جانشین منطقه پدافند هوایی مرکزی در حاشیه این مراسم عزت و اقتدار ایران اسلامی را حاصل ایثار و از خودگذشتگی شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت، تداوم بخش و تضمین کننده عزت و عظمت انقلاب اسلامی است. 

وی در ادامه به دهم شهریور سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی ارتش اشاره کرد و با تبریک این روز به کارکنان، افزود: توان رزم این نیروی مقتدر پس از سال ۸۷ که مستقل شد با قبل آن قابل مقایسه نیست و روز به روز به توان عملیاتی آن افزوده شده است. 

امیر نوروزی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای گرامیداشت هفته پدافند هوایی تدارک دیده شده است، افزود: اجرای برنامه هایی همچون عطرافشانی گلستان شهدا، محفل انس با قرآن، تجلیل از پیشکسوتان پدافند هوایی، برگزاری همایش پیاده روی، نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و مسابقات فرهنگی در فضای مجازی از جمله این برنامه هاست.‌

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها