استاندار مازندران:

میز خدمت یکی از مصادیق واقعی جهاد تبیین است

«نوری» میز خدمت را ارائه خدمات کارآمد به مردم در هر زمان و مکان دانست و گفت: یکی از مصادیق واقعی جهاد تبیین برپایی میز خدمت است. ‎
کد خبر: ۶۸۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰ - 30August 2024

میز خدمت یکی از مصادیق واقعی جهاد تبیین استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، همزمان با آخرین روز از هفته دولت، میز خدمت با حضور «یوسف نوری» استاندار مازندران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در مصلای نماز جمعه ساری با هدف دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین و طرح و رفع مسائل و مشکلات آنان برگزار شد. 

«یوسف نوری» استاندار مازندران در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میزخدمت محور تعامل و گفت‌وگو با مردم و مسئولان است و فرصتی است بی‌واسطه تا د‌ر جریان دغدغه‌ها، نیاز‌ها و نارسایی‌ها قرار بگیریم.

وی افزود: میز خدمت با کاهش فاصله‌ها بین مردم و مسئولان، اعتماد مردم را نسبت به نظام و مسئولان بیشتر می‌کند.

نوری در خصوص انتخاب مصلی به عنوان بررسی مشکلات مردم چنین تصریح کرد: از ظرفیت میعادگاه عبادی سیاسی مصلی و مساجد که نقش محوری دارند و بزرگترین میعادگاه رسیدگی و حل مسائل شهروندان هستند، بهره گیری می‌شود.

استاندار مازندران اذعان داشت: در این دیدار چهره به چهره با مشکلات و نیاز‌ها به گلوگاه‌های مشکلات پی می‌بریم و مشکلات شناسایی، اولویت بندی در رفع مشکل و چاره‌اندیشی می‌شود.

وی در رابطه با اینکه آیا همه مشکلات مردم حل می‌شود؟ گفت: همین که مسئولان گوش به حرف مردم می‌دهند تسکین و آلام است، همه مشکلات حل نمی‌شود، بعضیا گیر قانونی دارند یا نظام اداری و مسبر رفع مشکل، طولانی است.

استاندار مازندران در پایان متذکر شد: مردم عزیزند و باید همه امور برای مردم باشد، میز خدمت هم فرایندی برای شناسایی مشکلات و نیاز‌ها توسط مسولان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها