امام جمعه بندرعباس:

آسمان ایران با حفاظت پدافندی برای متجاوزان ناامن است

حجت الاسلام«عبادی زاده» با اشاره به سالروز پدافند هوایی گفت: آسمان ایران با حفاظت و فعالیت شبانه‌روزی پدافند هوایی برای متجاوزان ناامن شده است.
کد خبر: ۶۸۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۶ - 31August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین «محمد عبادی‌زاده» امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار داشت: پدافند هوایی یکی از ارکان مهم در تامین امنیت کشور است و رهبر معظم انقلاب نیز به خاطر اهمیت این مساله آن را مستقل از سایر نیروهای هوایی کرده است.

وی عنوان کرد: پدافند هوایی نبض آسمان ایران را در دست دارد و از تنش و بحران‌های احتمالی برای امنیت کشور و زیرساخت‌های حیاتی ایران، پشتیبانی و محافظت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تاکید کرد: اگر دشمن و در راس آن آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب توان و شجاعت مقابله و پاسخ دادن به حملات و ضربه‌های ایران را ندارند، نتیجه اقتدار مشترک پدافند هوایی و سپاه پاسداران است که با قدرت از گلوگاه‌های کشورمان محفاظت می‌کنند.

عبادی‌زاده با اشاره به گرامیداشت هفته دولت و باتوجه به اینکه در این هفته کارهای بزرگی در کشورمان انجام شده است، اظهار کرد: کاهش تورم، مسکن ملی، ایجاد زیرساخت‌های لازم در بخش آموزش، پیشرفت در بخش فناوری و طرح‌های آبخیزداری و محیط زیست از مهم‌ترین اقدامات دولت سیزدهم است و مردم از دولت جدید نیز انتظار دارند گیر و گورهای مسکن در زمینه تسهیلات، واگذاری زمین و پروانه ساخت مرتفع شود.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم حضور ایران در مجامع بین المللی برجسته شد و شاهد افزایش امنیت داخلی بودیم، تصریح کرد: امیدواریم دولت چهاردهم نیز با بهره‌گیری از تجربه‌های دولت پیشین در جهت تحقق اهداف جامعه اسلامی و تعالی ملت حرکت کند.

امام جمعه بندرعباس ضمن تسلیت مناسبت‌های پیش رو رحلت جانسوز پیامبراکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، گفت: مراسم عزاداری پایان ماه صفر باید به گونه‌ای برگزار شود که دل‌های مردم متوجه پیامبر مهربانی‌ها (ص) و ائمه اطهار (ع) شود.

این مسئول در خطبه‌های اول نیز به مساله فرزندآوری و جوانی جمعیت اشاره و تاکید کرد: فرزند بهترین و بالاترین نعمت خداوندی است و والدین باید تلاش کنند فضایی امن و آرام برای رشد فرزندان تامین کنند و فرصت یادگیری و تعلیم را برای آن‌ها فراهم کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار