رئیس سازمان بسیج مداحان کرمانشاه خبر داد؛

اختتامیه اولین سوگواره مداحی نوگلان حسینی و زینبی در کرمانشاه

«گودینی» از برگزاری اختتامیه سوگواره مداحی نوگلان حسینی و زینبی دروازه کربلا کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲ - 31August 2024
اختتامیه اولین سوگواره مداحی نوگلان حسینی و زینبی در کرمانشاهبه گزارش ‌دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمد گودینی» رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه استان کرمانشاه در نشست خبری اختتامیه اولین سوگواره مداحی نوگلان حسینی و زینبی دروازه کربلا کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از برگزاری این سوگواره مداحی، آشنایی کودکان و نوجوانان بافرهنگ عاشورا و اهل‌بیت (ع) و تعمیق معنویت و ایثار و شهادت در اذهان آنها است.
 
وی افزود: فراخوان شرکت در سوگواره از ۲۱ تیرماه و تا ۲۰ مرداد سال جاری بود و به دلیل استقبال زیاد مهلت ارسال به دبیرخانه جشنواره استان تا ۳۱ مرداد سال جاری تمدید شد.
 
رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه استان کرمانشاه گفت: مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان استانی در ۱۵ شهریور برگزار می‌شود، این سوگواره در ۲ حوزه نوگلان حسینی و زینبی در رده‌های سنی ۷ تا ۱۸ سال برگزار شد.
 
گودینی افزود: رشته هاب سوگواره نوگلان حسینی، نوحه‌خوانی شعرخوانی روضه‌خوانی و در بخش نوگلان زینبی در رشته‌های دکلمه خوانی نوحه‌خوانی روضه‌خوانی و شعرخوانی در قالب کلیپ ۱۰ دقیقه‌ای بوده است.
 
وی عنوان کرد: آثار ارسالی بعد از بررسی توسط هیئت داوران معرفی و افراد منتخب نوگلان حسینی و زینبی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد، بعد از معرفی منتخبین به مرحله کشوری و برگزاری مرحله داوری کشوری در آبان‌ماه سال جاری، از برگزیدگان نوگلان حسینی و زینبی در سطح کشور توسط سازمان بسیج مداحان کشور در دی‌ماه تجلیل خواهد شد.
 
این سوگواره به همت و مشارکت سازمان بسیج مداحان وهیئات های مذهبی کشور و سایر استان ها برگزار شده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار