اعلام زمان مراسم وداع با محمدعلی بهمنی

آیین بدرقه مرحوم «بهمنی» فردا از مقابل تالار وحدت (پهنه‌ی رودکی) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷ - 31August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، «عباس سجادی» شاعر، مدیر فرهنگی و سخنگوی «ستاد تکریم محمدعلی بهمنی» در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرد که آیین بدرقه مرحوم «محمدعلی بهمنی» شاعر و ترانه‌سرا از ساعت ۹ صبح فردا (یکشنبه، یازدهم شهریور) از مقابل تالار وحدت (پهنه‌ی رودکی) برگزار می‌شود.

اعلام زمان مراسم وداع با محمدعلی بهمنی

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر انجمن‌های فرهنگی و هنری هرمزگان، اهالی فرهنگ و هنر و مدیران و مسئولان عالی‌رتبه‌ی استان و موافقت خانواده‌ مرحوم بهمنی، پیکر این شاعر و ترانه‌سرای تأثیرگذار که چند دهه در بندر عباس ساکن و بنیان‌گذار اتفاقات مهم ادبی و هنری در آنجا بوده است، در یکی از مراکز فرهنگی آن شهر در آرامگاهی اختصاصی به خاک سپرده خواهد شد.

سجادی با سپاس از حمایت‌های همه‌جانبه‌ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی دیگر ارگان‌ها تأکید کرد که زمان و مکان دقیق آیین تدفین استاد بهمنی در بندر عباس تا ساعاتی دیگر به اطلاع عموم خواهد رسید.

محمدعلی بهمنی متولد سال ۱۳۲۱ در دزفول بود و شامگاه نهم شهریور در پی عارضه مغزی در ۸۲ سالگی از دنیا رفت. «باغ لال»، «در بی‌وزنی»، «گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود»، «این خانه واژه‌های نسوزی دارد»، «شاعر شنیدنی است»، «چتر برای چه، خیال که خیس نمی‌شود» و «من زنده‌ام هنوز و غزل فکر می‌کنم» از دفتر‌های شعر او هستند.

 انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار