در پیام فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز پدافند آمده است:

پدافند هوایی نماد اقتدار نیروهای مسلح است

امیر معصومی با صدور پیامی فرارسیدن دهم شهریور، روز پدافند هوایی را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴ - 31August 2024

پدافند هوایی نماد اقتدار نیروهای مسلح استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، به مناسبت فرارسیدن دهم شهریور روز پدافند هوایی، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با صدور پیامی این روز را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

پدافند در اولویت است. 
 مقام معظم رهبری

پدافند هوایی، سدی مستحکم در برابر تهدیدات هوایی و نماد اقتدار و آمادگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است و این نیرو با بهره گیری از دانش و فناوری روز و تکیه بر روحیه خودباوری و ایثار، همواره در خط مقدم دفاع از کیان و آسمان کشور عزیزمان ایستاده است.

دلاورمردی‌ها و رشادت‌های کارکنان نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس هرگز فراموش نخواهد شد و امروز نیز اقدامات نیروی پدافند هوایی تداوم آن حماسه است که ارزشمند و قابل تقدیر است.

روز پدافند هوایی، روز تجدید میثاق با آرمان‌های بلند والای انقلاب اسلامی و پاسداران حریم آسمان کشور است و از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان جان‌بر‌کف این نیرو در جهت ارتقای آمادگی‌های دفاعی کشور قدردانی می‌نمایم.

در این روز، ضمن تبریک به تمامی کارکنان پرتلاش و ولایی نیروی مقتدر پدافند هوایی، بر اهمیت نقش شما عزیزان در صیانت از آسمان کشور تأکید می‌کنم و امید است با استعانت از الطاف الهی، همواره در پاسداری از حریم آسمان کشورمان موفق و پیروز باشیم.

با درود فراوان بر همه شهدای عزیز بویژه شهدای سرافراز ارتش، این روز را به یکایک کارکنان خدوم نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خدای متعال سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار