مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت آستان قدس رضوی:

روزانه به ۵ هزار زائر در موکب امام رضا (ع) خدمت ارائه می‌شود

غلامی گفت: ظرفیت موکب امام رضا علیه‌السلام موقعیت شهید رئیسی برای اسکان و پذیرایی روزانه ۵ هزار نفر است که علاوه بر پذیرایی از زائران در سه وعده غذایی خدمات تکمیلی از جمله درمانی، مشاوره و فرهنگی نیز برای این دسته از زائران در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۶۸۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴ - 31August 2024

روزانه به ۵۰۰۰ زائر در موکب امام رضا (ع) خدمت ارائه می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، همزمان با ایام دهه پایانی ماه صفر و در آستانه شهادت امام رضا (ع) مراسم اذن خدمت موکب امام رضا (ع) موقعیت شهید رئیسی با حضور «هادی غلامی» مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت آستان قدس رضوی در گلزار شهدای گمنام میدان شهدا برگزار شد. 

هادی غلامی در این مراسم اظهار داشت: این موکب با هدف خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام مهربانی‌ها راه‌اندازی شده و در پنج روز پایانی ماه صفر به این زائران خدمت‌رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: ظرفیت این موکب برای اسکان و پذیرایی روزانه پنج هزار نفر است که علاوه بر پذیرایی از زائران در سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام، خدمات تکمیلی از جمله درمانی، مشاوره، پاسخگویی به مسائل شرعی و فرهنگی نیز برای این دسته از زائران در نظر گرفته شده است. 

مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت آستان قدس رضوی افزود: در این ایام بیش از ۳۰۰ خادم و خادمیار کار خدمت‌رسانی و میزبانی در موکب امام رضا (ع) را از یکشنبه یازدهم شهریور تا پنجشنبه پانزدهم شهریور و یک روز پس از شهادت امام رضا (ع) انجام خواهند داد. 
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار