دبیر ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد خبر داد؛

راه‌اندازی خیابان خدمت با ۳۰۰ موکب در مشهدالرضا

بامشکی از استقرار ۳۰۰ موکب که اکثرا مواکب غیرمقیم هستند در خیابان امام رضا و تبدیل آن به خیابان خدمت در سه روز پایانی ماه صفر خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹ - 31August 2024

راه‌اندازی خیابان خدمت با ۳۰۰ موکب در مشهدالرضابه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «سیدجلیل بامشکی» دبیر ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح در مسیر بهشت در دهه پایانی ماه صفر، اظهار داشت: در این راستا با همکاری شورای هماهنگی هیئات مذهبی و اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ موکب خدمت‌رسانی در خیابان امام رضا علیه‌السلام به‌عنوان خیابان خدمت مستقر خواهد شد. 

وی افزود: از تعداد ۳۰۰ موکب ذکر شده، حدود ۶۰ موکب صرفا به خدمات فرهنگی و خدمت فرهنگی و خدماتی بوده و مابقی موکب‌های پذیرایی خواهند بود.

دبیر ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد با بیان اینکه بسیاری از موکب‌های مستقر در خیابان امام رضا از شهرستان‌های مختلف کشور هستند، گفت: اکثر این موکب‌ها غیرمقیم بوده و از شمال تا جنوب کشور برای خدمت‌رسانی به زائران رضوی پیشگام شده‌اند.

بامشکی با بیان اینکه موکب‌های غیر مشهدی در نقاط مختلف شهر و اطراف حرم نیز مستقر هستند، متذکر شد: تمرکز اصلی موکب‌های غیر مشهدی در ره‌باغ‌های منتهی به حرم مطهر و دیگری در خیابان امام رضا است که به‌عنوان خیابان خدمت در مسیر بهشت طراحی شده؛ بر همین اساس برنامه‌ریزی شده که در سه روز پایانی ماه صفر ۳۰۰ موکب در این خیابان خدمت‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری مشهد در خیابان امام رضا موکب اسکان ندارد، گفت: با این حال گروه‌های مردمی مواکب، زمین و یا مکان‌هایی را در این مسیر برای اسکان تدارک دیده‌اند.

دبیر ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در پایانه‌های مسافربری نیز موکب‌های پذیرایی، فرهنگی و خدماتی تدارک دیده شده که برخی مواکب از دیگر استان‌ها بوده و به مسافران و زائرین خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار