رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بردسکن خبر داد؛

اهدای ۲۰۰ جفت کفش به زائران پیاده رضوی در بردسکن

۲۰۰ جفت کفش از محل درآمد موقوفه باباخان و حاج مجید، خریداری و به زائران پیاده رضوی در بردسکن اهدا شد.
کد خبر: ۶۸۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷ - 31August 2024

اهدای ۲۰۰ جفت کفش به زائران پیاده رضوی در بردسکنبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سعید غیرتمند» رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بردسکن اظهار داشت: هر سال همزمان با دهه آخر ماه صفر، از محل درآمد موقوفات باباخان و حاج مجید، که دارای بیش از ۲۰ رقبه و سند مالکیت ثبت شده و بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد، تعدادی کفش طبق نیت واقف تهیه و بین زائران پیاده امام رضا (ع) توزیع می‌شود.

وی افزود: امسال از محل بخشی از درآمد این موقوفه؛ تعداد ۲۰۰ جفت کفش به ارزش بیش از ۸۰ میلیون تومان تهیه و بین زائران پیاده علی بن موسی الرضا (ع) توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بردسکن گفت: متأسفانه برخی از مستاجرین این موقوفه حق وحقوقات، پذیره‌ها و تغییر کاربری‌های انجام شده را پرداخت نمی‌کنند که ضرورت دارد نسبت به حق و حقوقات این موقوفه اهتمام جدی داشته باشند تا بتوانیم نیت واقف را به نحو احسن انجام دهیم. 

وی همچنین با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه آخر ماه صفر در هفت بقعه متبرکه این شهرستان با عنوان بصیرت عاشورایی، افزود: شهرستان بردسکن بیش از ۸۰۰ موقوفه با بیش از سه هزار رقبه است که بیشترین موقوفات با نیت عزاداری سید الشهدا (ع)، حوزه‌های علمیه، اقدامات درمانی و قرآنی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها