فرمانده سپاه ناحیه بردسکن خبر داد؛

نشست‌های بصیرتی و اجرای برنامه شب شعر؛ برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در بردسکن

سرهنگ جنیدی گفت: از بین ۱۲۰ برنامه ابلاغی به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ ۲۰ برنامه شاخص است که آن برنامه‌ها با حضور مدیران استانی و شهرستانی خواهد بود، بر همین اساس؛ نشست‌های بصیرتی و اجرای برنامه شب شعر از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان بردسکن است.
کد خبر: ۶۹۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱ - 18September 2024

نشست‌های بصیرتی و اجرای برنامه شب شعر؛ برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در بردسکنبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس طی سخنانی اظهار داشت: از بین ۱۲۰ برنامه ابلاغی به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ ۲۰ برنامه شاخص است که آن برنامه‌ها با حضور مدیران استانی و شهرستانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه نشست‌های بصیرتی و اجرای برنامه شب شعر از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان بردسکن است، در ادامه افزود: در این هفته؛ از ۱۸۰ خانواده شهید سرکشی خواهد شد که در این دیدارها، لوح تقدیری با امضای سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام به خانواده‌ها اهدا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن همچنین یادآور شد: برگزاری همایش جوانی جمعیت، روایت‌گری در مدارس سطح شهرستان، اکران فیلم‌های دفاع مقدس و  برگزاری اردوهای جهادی از اهم برنامه های هفته دفاع مقدس است و در کنار این برنامه‌ها در روز پنجشنبه با توجه به بازگشایی مدارس ۴۰۰ بسته آموزشی در بین افراد نیازمند نیز توزیع خواهد شد.

وی در تشریح فعالیت‌های جهادی بردسکن در هفته دفاع مقدس گفت: ۱۸ خانواده در روستای خنجری از توابع بخش انابد بردسکن فاقد سرویس بهداشتی و حمام هستند که طی تفاهم نامه‌ای با بسیج سازندگی و یکی از خیران؛ در طول یک ماه، طرح‌های جهادی مذکور ساخته می‌شوند.

جنیدی در پایان صحبت خود تأکید کرد: امسال، بر اساس تدابیر سلسله مراتب و ابلاغی؛ شعار محوری هفته دفاع مقدس «در راه فتح قله‌ایم» نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار