امام جمعه بردسکن:

حرکت عظیم اربعین حسینی؛ خار چشم دشمنان است

حجت الاسلام‌ امینی گفت: دشمنان اسلام در مقابل حرکت عظیم اربعین حسینی سکوت اختیار کردند؛ چون می‌دانند اگر حرفی بزنند، این حرکت عظیم خار چشم خودشان خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸ - 23August 2024

حرکت عظیم اربعین حسینی؛ خار چشم دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت الاسلام‌والمسلمین «علی اصغر امینی» امام جمعه بردسکن در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دولت، طی سخنانی اظهار داشت: میز خدمت مدیران شهرستان هر هفته در نماز جمعه برگزار می شود لذا تقاضا می‌شود که مدیران  از دادن وعده‌های غیرعملی  به مردم  خود داری کنند.

وی برگزاری این نشست‌ها وگفت وگو با مردم را  اقدامی شایسته دانست و افزود: در سال گذشته یکی از مدیر اجرایی استان در همین مکان  وعده داد که به مسائلی در مورد شهرستان بردسکن اقدام می شود، اما تا کنون  هیچ تماس و یا دستوری از سوی ایشان برای حل مشکلات شهرستان نداشته ایم. خدمت کردن و عمل  در اجرای کارها بهترین اقدام یک مدیر است اما وعده توخالی دادن؛ موجب بدبینی مردم  به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب می‌شود. 

امام جمعه بردسکن گفت: دولت چهاردهم که نخستین روزهای کاری خود را همزمان با هفته دولت آغاز کرده است باید این نکته مهم را توجه داشته باشد و مسئولان هم با سفرهای خود بار مالی به دوش شهرستان‌ها نگذارند و حداقل به قول های خود عمل کنند.

وی ضمن تمجید از سخنان «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور در نخستین جلسه هیئت دولت، افزود: انتظار این هست که بدون در نظر گرفتن خطوط سیاسی، افراد شایسته  و جهادی در منصب‌ها  به کارگیری شوند و دراین راه عجله‌ای صورت نگیرد.

خطیب جمعه بردسکن همچنین از مجلس شورای اسلامی در دادن رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم تقدیر کرد و در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه؛ تعامل، اتحاد و وفاق لازم در مجلس شورای اسلامی با دولت چهاردهم به خوبی دیده شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود؛ ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی  و حضور بی شمار زائران در کربلا و مسیرهای مختلف منتهی به حرم‌های مطهر حسینی و عباسی، در ادامه یادآور شد: امروز اربعین حسینی به یک موضوع جهانی و مهم؛ تبدیل شده و زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) خواهد شد.

حجت الاسلام‌والمسلمین امینی از عموم اهالی بردسکن خواست تا در روز اربعین حسینی در اجتماع جاماندگان اربعین که از گلزار شهدای گمنام شهر بردسکن تا امامزاده سید طاهر حسینی برگزار می‌شود، شرکت کنند. 

وی در پایان صحبت‌های خود در نمازجمعه این هفته بردسکن به سکوت دشمنان اسلام در مقابل حرکت عظیم راهپیمایی اربعین اشاره و تأکید کرد: دشمنان، مقابل این حرکت عظیم اربعین حسینی سکوت اختیار کردند، چون می‌دانند اگر حرفی بزنند این حرکت عظیم خار چشم خودشان خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها