همزمان با آغاز هفته وحدت و هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود؛

رونمایی از ۳ عنوان کتاب دفاع مقدس و تجلیل از خبرنگاران در کرمانشاه

مراسم رونمایی از کتاب ۳ عنوان کتاب دفاع مقدس و تجلیل از خبرنگاران امروز در مراسم نشست خبری دبیر ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته مقدس در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱ - 18September 2024

رونمایی از عنوان ۳ کتاب دفاع مقدس و تجلیل از خبرنگاران در کرمانشاهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، مراسم رونمایی از کتاب های «داستان جواد» مجموعه زندگی نامه دانشجوی شهید «محمد جواد شمسی» اثر« محمد رضا مهرآریا»، کتاب «زنبورهای کافر» مجموعه داستان های کوتاه دفاع مقدس اثر«شمسی وفایی» و کتاب «باید دفنشان کنیم» مجموعه داستان های دفاع مقدس اثر یاسمن صالحی» که با حضور سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و خبرنگاران جراید محلی و سراسری در سالن جلسات شهدای مطلع الفجر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد.

سردار «خوشبخت» در این مراسم رونمایی اظهار داشت: دوران پر افتخار دفاع مقدس نمادی از شکوه، قدرت و اراده مردان با ایمانی است که با انگیزه الهی و بنا به فرمان پیر و مراد خود همچون سید و سالار شهیدان شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از مرز‌های دین و میهن دفاع کرده‌اند.
 
وی با بیان اینکه حق بزرگ شهیدان بر ما آن است که فرهنگ شهادت و ارزش مجاهدت در راه خدا برای همه تبیین شود، گفت: بدون تردید انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و عاشقانه از حریم شکوه آن، قله‌های افتخار ما در طول تاریخ سراسر مجد و شکوهمندی سرزمین سرافرازمان، ایران به حساب می‌آیند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین ارزش‌ها و آرمان‌های جامعه اسلامی ماست که انتقال آن به نسل‌های آینده از اساسی‌ترین برنامه‌های فرهنگی ما به شمار می‌رود.
 
در پایان نیز ار ۱۹ خبرنگار فعال در حوزه دفاع مقدس استان کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها