فرماندار بردسکن در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

افتتاح ۴ حسینیه شهید در بردسکن همزمان با هفته دفاع مقدس

دهقان‌زاده گفت: برگزاری سه یادواره شهدا و ۱۲ ویژه‌برنامه «افتخار محله» و همچنین افتتاح چهار حسینیه شهید در سطح شهرستان بردسکن؛ از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۶۸۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲ - 01September 2024

افتتاح ۴ حسینیه شهید در بردسکن همزمان با هفته دفاع مقدس«علی دهقان‌زاده» فرماندار شهرستان بردسکن در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان رضوی در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بردسکن؛ قرار است که به مناسبت گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس در این شهرستان؛ سه یادواره شهدا و ۱۲ ویژه‌برنامه «افتخار محله» برگزار شود و در ادامه؛ برنامه‌هایی مانند برگزاری اجلاسیه بزرگ «خورشید کهن» یادواره شهدای منطقه ترشیز و افتتاح پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم شهرستان نیز در دستور کار است.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس؛ دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران با حضور دانش‌آموزان و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی بردسکن، اعزام راویان دفاع مقدس به تعدادی از مدارس شهرستان، افتتاح چند پایگاه بسیج در مناطق مختلف بردسکن و رونمایی از کتاب پیش‌بینی شده است.

فرماندار بردسکن گفت: برابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است سرود «سلام فرمانده» با حضور «ابوذر روحی» به مناسبت هفته دفاع مقدس به صورت مردمی در بردسکن اجرا شود. همچنین همایش بزرگ تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، برگزاری میز خدمت در مصلی نمازجمعه، دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با امام جمعه، برگزاری اردو‌های جهادی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی بردسکن در مناطق محروم و افتتاح چهار حسینیه شهید در سطح بردسکن؛ از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار