حماس: مقاومت فلسطین همچنان قدرتمند باقی خواهد ماند

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای به ۲ عملیات قهرمانانه در کرانه باختری علیه صهیونیست‌ها واکنش نشان داد.
کد خبر: ۶۸۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶ - 31August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از شبکه المیادین، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۲ عملیات صورت گرفته در شمال الخلیل طی ساعات پس از نیمه شب، یک پیام واضح با خود دارد مبنی بر اینکه تا زمانی که تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه دارد مقاومت همچنان قدرتمند باقی خواهد ماند.

حماس: مقاومت فلسطین همچنان قدرتمند باقی خواهد ماند

در ادامه این بیانیه آمده است: این عملیات‌های منحصر به فرد از لحاظ مکان وقوع آنها در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری پیام‌های ویژه‌ای دارند.

حماس تاکید کرد: عملیات‌های مذکور در شرایط حساس کنونی که شاهد شدت گرفتن حملات رژیم صهیونیستی علیه استان‌های شمالی کرانه باختری و نسل کشی در نوار غزه هستیم انجام گرفتند.

این جنبش اضافه کرد: پیام این عملیات‌ها این است که نمی‌توان هیچ بخشی از خاک وطن را از بخش‌های دیگر جدا کرد و نیرو‌های مقاومت در کرانه باختری، در هر زمان و مکان اشغالگران را غافلگیر می‌کنند. این حرکت قهرمانانه سیلی محکم دیگری بر صورت سیستم امنیتی اشغالگران آن هم در شرایط آماده باش آنها به شمار می‌رود.

حماس از نیرو‌های مقاومت و ملت فلسطین خواست بیش از گذشته در برابر جنایات رژیم صهیونیستی به پا خیزند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در عملیات استشهادی شامگاه جمعه در شهرک اشغالی «گوش عتصیون» در شمال الخلیل یک فرمانده ارشد نظامی این منطقه و یک سرباز صهیونیست دیگر زخمی شدند.

«گال ریچ» فرمانده تیپ گوش عتصیون با درجه سرهنگی و یک سرباز صهیونیست در جریان عملیات استشهادی دو جوان فلسطینی در این شهرک اشغالی واقع در کرانه باختری مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها