مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران خبر داد؛

برگزاری کنگره ملی شهدای غریب در اسارت به میزبانی مازندران

«کهنسال» از برگزاری کنگره ملی شهدای آزاده غریب در اسارت به میزبانی مازندران خبر داد و گفت: این مراسم در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳ - 31August 2024

برگزاری کنگره ملی شهدای غریب در اسارت به میزبانی مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران امروز در جلسه کارگروه پیشکسوتان ستاد بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت که در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های دفاع مقدس در راستای دومین کنگره شهدای مازندران برگزار می‌شود و همه دستگاه‌ها برای برگزاری یک برنامه باشکوه تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس افزود: ستاد بزرگداشت این مناسبت در استانداری تشکیل شده و کارگروه ایثارگران به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه برگزاری کنگره ملی شهدای آزاده غریب در اسارت را به میزبانی مازندران در شهریور داریم، ادامه داد: یادواره شهدای بخش چهاردانگه یکی از برنامه‌هایی است که برگزار خواهد شد.

کهنسال با بیان اینکه برنامه‌ها با محوریت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد، اضافه کرد: رزمایش دیدار از ۱۴ هزار و ۵۰۰ خانواده شهید مازندران یکی از برنامه‌های این کمیته به شمار می‌آید و در قالب این برنامه از رزمندگانی که سابقه جبهه بالایی دارند نیز تجلیل به عمل آوریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: محفل خاطره گویی و روایتگری، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس، عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معظم شهدا از جمله برنامه‌هایی است که پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها