به گزارش گروه فرهنگ دفاعپرس، پس از وقفهای یکسال و نیمه از اجرای طرحهای فروش خودروهای سواری گروه صنعتی ایرانخودرو، این کارخانه بخشی از ظرفیت تولید سال جاری خود را به صورت پیشفروش و فروش فوقالعاده برای سه گروه متقاضیان عرضه کرد که این عرضه، با توجه به اتکا بر فرآیند قرعهکشی از سوی برخی رسانهها به «لاتاری» برای شانس دریافت خودرو ملی، تشبیه شد.
هر چند قرار بود قرعهکشی بلافاصله پس از اتمام موعد ثبت تقاضا در سامانه این شرکت برگزار شود اما به دلیل تاکید سازمان بازرسی کل کشور در خصوص رفع برخی ابهامات و اشکالات، این مراسم با تأخیر ۶ روزه و صبح امروز برگزار شد.
پخش زنده آیین قرعهکشی محصولات ایرانخودرو از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز یکشنبه ۱۱ شهریورماه در سایت «آپارات» آغاز شد و تا ساعت ۱۱ ادامه داشت که در این بازه زمانی بالغبر ۱۷ هزار مخاطب پوشش زنده این مراسم را دنبال کردند.
ثبت این آمار در حالی حکایت از اهمیت این فرآیند از سوی مردم دارد که پیشتر اعلام شده بود بالغبر ۳ میلیون نفر، برای بهرهمندی از این فرصت برای خرید خودرو با قیمت معقول، ثبتنام کرده بودند. حالا «قرعهکشی» سرانجام این متقاضیان را مشخص خواهد کرد.
انتهای پیام/ 121