استاندار گیلان در دیدار با خانواده سردار شهید «قلی‌پور»:

مدیران در خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا کم‌کاری نکنند

«عباسی» با اشاره به اینکه مدیران در خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا کم‌کاری نکنند، گفت: دستاورد‌های انقلاب و نظام متاثر از فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهدای بزرگی همچون سردار شهید قلی‌پور است.
کد خبر: ۶۸۸۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰ - 31August 2024

مدیران در خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا کم‌کاری نکنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، استاندار گیلان و معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار شهید «محمود قلی‌پور» با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کردند.

اسدالله عباسی استاندار گیلان با بیان اینکه دستاورد‌های انقلاب و نظام متاثر از فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهدای بزرگی، چون سردار شهید قلی‌پور است، اظهار داشت: شهدا با ایمان به خدا، خلوص نیت، جوانمردی و مقاومت در برابر دشمن متجاوز ایستادند وحاصل این پایمردی عزت واقتدار امروز ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید در خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا کم‌کاری نداشته باشند، گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی نسبت به معرفی بیشتر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار شهدا خصوصا شهدای شاخص استان اقدام کنند.

سردار شهید «محمود قلی‌پور» رئیس ستاد لشکر ۱۶ قدس گیلان و از بنیانگذاران سپاه قدس این استان ساعت ۱ بامداد ۱۰ شهریور ماه ۱۳۶۵ در منطقه حاج عمران، محور عملیاتی کربلای۲ در سن ۳۳ سالگی بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار