پیام رییس جمعیت هلال احمر به مناسبت پیروزی انقلاب

رییس جمعیت هلال احمر همزمان با فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب ، گفت: جمعیت هلال‌احمر با پیش‌رو قراردادن آرمان‌های انقلابی، مهربانی و نوع‌دوستی را می‌گستراند.
کد خبر: ۶۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ - 02February 2016

پیام رییس جمعیت هلال احمر به مناسبت پیروزی انقلاب

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس  به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر، دکتر سیدامیر محسن ضیایی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب آورده است:« دهه مبارک فجر سرآغاز عصری تازه در تاریخ کهن سرزمینی است که برگهای زرینی در راه مبارزه با جور و استبداد در دل خود جا داده است. برگهایی که در 12بهمن57 و با ورود رهبر فرزانه و بنیانگذار انقلاب؛ نقطه عطف خود را ورق زد. 12 بهمن در تقویم این ملت یادآور شروع ایاماللهای است که تاریخ معاصر این کشور را متبرک کرد، نهال انقلاب را به بار نشاند و بساط حکومتی غیرمردمی را برای همیشه برچید.

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تحولی عظیم در عرصههای مختلف و تصویر واقعی تجلی عزم و اراده جوانان و غیور مردان و زنان ایرانی برای پایهگذاری حکومتی مردمی بود. جمعیت هلالاحمر نیز از همان ابتدا با تکیه بر اصول جهانشمول خود و پیشرو قراردادن آرمانهای انقلابی، مسیر مهربانی و نوعدوستی را در کشور گستراند تا بخشی از این آرمانها در لوای فرهنگ داوطلبی و صلحطلبی متجلی گردد.

اینجانب بهعنوان عضوی از خانواده بزرگ و مردمی جمعیت هلالاحمر، فرارسیدن دهه مبارک فجر و بهاری دیگر از انقلاب اسلامی را به همهکسانی که برای سرافرازی این انقلاب همدلانه و مسئولانه تلاش میکنند، تبریک میگویم و امیدوارم با نصبالعین قرار دادن رهنمودهای امام خمینی (س) و عمل به توصیههای رهبر فرزانه انقلاب، پاسدار شایستهای برای خون شهدایی باشیم که برای به بار نشستن این حرکت عظیم مردمی از جان خود گذشتند.»

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار