دمشق:

نسل‌کشی در غزه، مقدمه جهان جدیدی است که غرب به دنبال آن است

وزارت امور خارجه سوریه با اشاره به تلاش صهیونیست‌ها برای کشتار همه مردم فلسطین، سیاست‌های حمایتی آمریکا و غرب را عامل اصلی این جنایات دانست.
کد خبر: ۶۸۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲ - 31August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت امور خارجه سوریه بعد از ظهر امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا به دنبال نابودی تمامی مردم فلسطین هستند.

نسل‌کشی در غزه، مقدمه جهان جدیدی است که غرب به دنبال آن است

 دمشق در این بیانیه تاکید کرد: در روز‌های گذشته شاهد تشدید تنش خطرناک و کشتار‌های جمعی مردم فلسطین در کرانه باختری و قدس هستیم و ارتش اسرائیل همچنان به کشتار‌های جمعی خود در جنین و اردوگاه‌های آن در کرانه باختری ادامه می‌دهد.

وزارت امور خارجه سوریه با اشاره با اینکه صهیونیست‌ها با نهایت کینه‌توزی به دنبال کشتار مردم فلسطین و تخریب منازل آنان در نوار غزه هستند، تاکید کرد: افزایش کشتار‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری بار دیگر ثابت می‌کند که این رژیم در پی نابودی مردم فلسطین است؛ چه در کرانه باختری یا نوار غزه.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از وزارت خارجه این کشور، رژیم صهیونیستی با این کشتار‌ها به دنبال اوهام تاریخی جعلی خود است. حمایتی که اسرائیل از آمریکا و کشور‌های غربی دریافت می‌کند ثابت ثابت می‌کند ادعا‌های این رژیم درباره عدم گسترش عملیات‌های نظامی و توقف سیاست‌های کشتار صرفاً کلمات بی‌معنایی است که نمی‌تواند حتی یک لحظه در برابر نژادپرستی اسرائیلی‌ها معنی داشته باشد.

وزارت خارجه سوریه خاطرنشان کرد: این سیاست‌های آمریکایی و غربی که در حمایت از رژیم صهیونیستی است فقط علیه ملت فلسطین نیست، بلکه سیاست‌هایی‌ست که در قبال سایر کشور‌ها در هر بخشی از جهان به کار گرفته می‌شود؛ کشور‌هایی که سران غرب از آنان رضایت ندارند.

سوریه در پایان در پایان ضمن محکومیت سیاست‌های غربی و تجاوزات و کشتار جمعی رژیم صهیونیستی خواستار فوری این تجاوزات شد و تاکید کرد: چنین تجاوزاتی مقدمه روشنی برای جهان جدید است که کشور‌های غربی به دنبال ترسیم آن هستند؛ لذا بقیه کشور‌های جهان کشور‌های جهان که به دنبال حاکمیت سایر کشور‌ها و حقوق مشروع آنها آن هستند باید در برابر این سیاست‌ها و تجاوز‌ها بایستند؛ سیاست‌هایی که تمامی کشور‌های جهان را در سطوح مختلف سیاسی و حقوقی و اقتصادی تهدید می‌کند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها