با حضور مسئولان؛

مراسم تودیع و معارفه رئیس ستاد اقامه نماز زنجان برگزار شد

با حضور مسئولان، مراسم تودیع و معارفه رئیس ستاد اقامه نماز زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲ - 31August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، طی مراسمی رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان معرفی شد و حجت الاسلام «محمود محمدی» به عنوان مدیر جدید ستاد اقامه نماز استان زنجان معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام «علی یوسفی» در دوران تصدی این مسوولیت، قدردانی شد.

حجت الاسلام علی یوسفی از سال ۱۳۹۷ به مدت پنج سال عهده دار مدیریت ستاد اقامه نماز استان زنجان بود. وی ۳۰ اردیبهشت امسال به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان منصوب شد.

«منصور سرگزی» معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر ستاد اقامه نماز استان زنجان، اظهار داشت: در برگزاری اجلاس سراسری نماز به میزبانی زنجان در سال گذشته شاهد نقش آفرینی موثر و مهم دانشگاهیان و مدارس و گروههای مردمی در این رویداد بودیم.

 معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور ادامه داد: مدارس و دانشگاه ها در حوزه ترویج نماز مورد تاکید هستند و امید می رود تمامی حوزه های فرهنگی، ماموریت و وظایف خود را نسبت به تقویت و رونق نماز در بین نسل نو دنبال کنند.

وی افزود: برای ترویج اقامه نماز در بین نسل نوجوان و جوان باید از مدارس شروع کنیم و با تشریح و تبیین فلسفه نماز برای دانش آموزان عشق و علاقه آنها را به این فریضه دینی افزایش دهیم.

آیت‌الله «شیخ‌علی خاتمی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه نماز معیار همه امور و کارهای دیگر است، گفت: هرچقدر در مسیر ترویج نماز کار کنیم، مابقی کارها نیز تابعی از آن است.

وی اظهار داشت: اقامه نماز جماعت در ادارات از چند سال گذشته رونق خوبی داشته است و این رویکرد و جهت گیری در استان باید ادامه دار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها