نماینده ولی فقیه در مازندران:

دادستانی سنگر عدالت است

آیت الله «محمدی لائینی» دادستانی را سنگر عدالت دانست و گفت: همه باید در سنگر عدالت و حامی عدالت باشیم.
کد خبر: ۶۸۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲ - 31August 2024

دادستانی سنگر عدالت استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران که در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی استان مازندران برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام، اظهار داشت: از زحمات و خدمات جناب «محمدکریمی» که سالم کار کرد و در کارش قاطع بوده تشکر می‌کنم و برای جناب «علی اکبر عالیشاه» هم آرزوی توفیق در این سنگر دارم.

وی دادستانی را سنگر عدالت دانست و افزود: «اعدلوا هو أقرب للتقوى» همه باید در سنگر عدالت و حامی عدالت باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: عدالت حرف اول و آخر را می‌زند و خیلی مهم است، همه ما وظیفه داریم از حامیان عدالت حمایت کنیم، زور کسانی که می‌خواهند عدالت را زیر بگیرند زیاد است، پول و پارتی دارند.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: همه باید فرهنگ عدالت را در خودمان احیا کنیم، عدالت یک فرهنگ است، همه باید قیام به عدالت کنند، امیدواریم خداوند عدالت را در این کشوری که انقلابش را با شعار عدالت علوی آغاز کرده و رهبر و پیشوایش نشان دادند که تجسم عدالت کنند پاینده بدارد.

در این مراسم با حضور حجت الاسلام «محمد موحدی‌آزاد» دادستان کل کشور، از خدمات «محمد کریمی» تکریم به عمل آمد و «علی اکبر عالیشاه» به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها