مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم:

پدافند هوایی بخش مهم پازل اقتدار نیرو‌های مسلح است

حجت الاسلام «لقمانپور» گفت: نیروی پدافند هوایی بخش مهم و اثرگذار پازل اقتدار و صلابت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۶۸۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸ - 31August 2024

پدافند هوایی بخش مهم پازل اقتدار نیرو‌های مسلح استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم دردیدار با سرهنگ ستاد «جعفر کریمی» فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) اظهار داشت: دهم شهریور سالروز تشکیل پدافند هوایی، از روز‌های پرافتخار در تقویم ارتش و سایر نیرو‌های مسلح است.

وی افزود: نیروی پدافند هوایی به عنوان یکی از چهار نیروی زیرمجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران، همواره هوشیاری و عمل بهنگام خود را در دفاع از حریم آسمان ولایت به اثبات رسانده و بخش مهمی از پازل اقتدار و صلابت ارتش و سایر نیروهای مسلح محسوب می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تصریح کرد: مروری بر کارنامه پدافند هوایی غرب کشور، انهدام ۷۰ هواپیمای دشمن در عملیات والفجر هشت، پوشش هوایی ۱۹ عملیات مهم و تقدیم ۶۴ شهید را نشان می‌دهد و اینها، تنها گوشه‌ای از حماسه آفرینی‌های این نیرو در دوران حماسه و ایثار است.

حجت الاسلام لقمانپور در این دیدار، با تبریک انتصاب سرهنگ کریمی به سمت مسئولیت فرماندهی گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و ارشد نظامی ارتش در استان قم، لوح تقدیر و هدایایی را به نامبرده تقدیم و برای مجموعه پدافند در انجام ماموریت حساس و خطیر خود آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها