آمادگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای همکاری با آموزش و پرورش

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با وزیر آموزش و پرورش گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمادگی کامل دارد در تمامی حوزه‌ها به آموزش و پرورش کمک و نهایت همکاری را با این وزارتخانه داشته باشد.
کد خبر: ۶۸۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴ - 01September 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از مدیران این بنیاد در دیدار با «علیرضا کاظمی» وزیر آموزش و پرورش که در محل این وزارتخانه انجام شد، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای وزیر آموزش و پرورش، اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  آمادگی کامل دارد در تمامی حوزه‌ها به آموزش و پرورش کمک و نهایت همکاری را با این وزارتخانه داشته باشد.

آمادگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای همکاری با آموزش و پرورش

سردار کارگر با اشاره به فعالیت‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف، افزود: این وزارتخانه از گذشته با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ارتباط بوده و آقای دکتر کاظمی در گذشته عضو شورای سیاست گذاری راهیان نور کشور بودند.

وی  تاکید کرد: آقای کاظمی در مدت زمان حضور خود در شورای سیاست گذاری راهیان نور موجب ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی  این شورا شده بود.

آمادگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای همکاری با آموزش و پرورش

در ادامه این دیدار وزیر آموزش و پرورش ضمن تشکر و قدردانی از رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابت کمک‌ها و حمایت از وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش از  تجارب موفق دفاع مقدس به عنوان یک الگویی در مدیریت جهادی بهره می‌گیرد.

کاظمی با تاکید بر اینکه ظرفیت آموزش و پروش اعم از دبیران و کارکنان این وزارتخانه از نیرو‌های انقلابی هستند، یادآور شد: کارکنان وزارت آموزش و پرورش تفکر انقلاب اسلامی را ترویج می‌دهند و با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه و از ایثارگران هستند.

در پایان این دیدار و طی توافقاتی مقرر شد فعالیت‌های مشترکی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در حوزه راهیان نور و درس دو واحدی علوم و معارف دفاع مقدس انجام پذیرد.

آمادگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای همکاری با آموزش و پرورش

همچنین توسط سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حکم فرماندهی قرارگاه راهیان نور دانش آموزی کشور به همراه نشان خادمی افتخاری راهیان  نور به «علیرضا کاظمی» وزیر آموزش و پرورش  اعطا شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها