سخنگوی دولت:

در دفاع از منافع ملی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم

مهاجرانی گفت: قول می‌دهم در دفاع از منافع ملی و در دفاع از خیر جمعی و عزت ایران و استقلال کشور از هیچ چیزی فروگذار نخواهم کرد.
کد خبر: ۶۸۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳ - 01September 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «فاطمه مهاجرانی» سخنگوی دولت با انتشار ویدئویی با مردم سخن گفت.

در دفاع از منافع ملی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم

مهاجرانی در این ویدئو ضمن عرض سلام به مردم و نیز معرفی خود با بیان اینکه سخنگوی دولت وظایف و نقش‌هایی دارد، افزود: یک انسان برای اینکه بتواند درست تحلیل کند نیاز است که یک سری داده ها را از اندام های خود به درون مغز منتقل کند. به همین خاطر چشم داریم برای دیدن، گوش داریم برای شنیدن، بینی داریم برای بوییدن، زبان داریم برای چشیدن و دست داریم برای لمس کردن و اینها منجر به تحلیل و خروجی رفتارهای ما خواهد شد.

سخنگوی دولت ادامه داد: به عنوان سخنگوی دولت با دیدگان شما خواهم دید و با گوش‌های شما خواهم شنید و به جای شما هر جایی شمیم خوبی باشد مشعوف می‌شوم و اگر بوی ناخوشایندی و هر آن چیزی که حال جامعه را بد می‌کند به مشام برسد بدون لکنت بر زبان خواهم آورد.

وی افزود: به شما قول می‌دهم در دفاع از منافع ملی و در دفاع از خیر جمعی و عزت ایران و استقلال کشور از هیچ چیزی فروگذار نخواهم کرد. ما مردم ایران عهد می‌بندیم و باید یادآور شویم، مدیون کسانی هستیم که به خاک افتاند و ما امروز بر پا ایستادیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها