رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح چهارمحال و بختیاری:

حفظ اقتدار نیرو‌های مسلح از اصول بنیادی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است

«کریمی» حفظ اقتدار نیرو‌های مسلح را از اصول بنیادی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برشمرد و بر همکاری بسیج حقوقدانان استان در جهت ارتقاء سواد حقوقی اقشار مرتبط با بسیج تاکید کرد.
کد خبر: ۶۸۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲ - 01September 2024

حفظ اقتدار نیرو‌های مسلح از اصول بنیادی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، مسئول بسیج حقوقدانان چهارمحال و بختیاری به همراه اعضاء هیئت اندیشه‌ورز با رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار روح‌الله کریمی رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اصل ۱۷۲ قانون اساسی و با بیان کلام مقام معظم رهبری که فرمودند؛ اهمیت دستگاه قضایی بالاست و لیکن اهمیت سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از آن هم بیشتر است چرا که شما با افرادی سر و کار دارید که امنیت جامعه و کشور در گرو آنهاست، مطالبی را در باب اهمیت سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بیان نمود.

وی با اشاره به سبقه ۲۵ ساله سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در خصوص پیشگیری از وقوع جرم و ارتقاء و توانمندسازی کارکنان نیرو‌های مسلح در مباحث دانش حقوقی به تشریح برنامه‌های سازمان پرداخت.

این مسئول حفظ اقتدار نیرو‌های مسلح را از اصول بنیادی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برشمرد و بر همکاری بسیج حقوقدانان استان در جهت ارتقاء سواد حقوقی اقشار مرتبط با بسیج تاکید کرد.

محسن اشرفی دادستان نظامی استان چهارمحال و بختیاری نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های اعضای بسیج حقوقدانان استان خواستار ارائه خدمت این مجموعه در کنار میز‌های خدمت نماز جمعه در سطح استان به منظور ارائه مشاوره حقوقی به عموم مردم شد.

سرهنگ پاسدار عباس پور هم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات بسیج حقوقدانان و هیئت اندیشه ورز کانون، آمادگی خود را برای همکاری در قالب انجمن‌های تخصصی بسیج حقوقدانان اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها