سه عنوان جدید در سوره‌مهر به چاپ رسید

سه عنوان کتاب «نمایش‌های ایرانی»، «میرزا کوچک‌خان جنگلی» و «سه‌شنبه‌های عزیز؛ داستان‌های کارگاهی» در انتشارات سوره‌مهر منتشر شد.
کد خبر: ۶۸۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴ - 01September 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، سه عنوان کتاب «نمایش‌های ایرانی»، «میرزا کوچک‌خان جنگلی» و «سه‌شنبه‌های عزیز؛ داستان‌های کارگاهی» در انتشارات سوره‌مهر منتشر شد. 

سه عنوان جدید در سوره‌مهر به چاپ رسید

اولین عنوان با نام «نمایش‌های ایرانی» (جلد ۱۳) به قلم صادق عاشورپور است. در هفت جلد دوم این مجموعه، نمایش‌های ایرانی عصر جمهوری اسلامی از سال ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۳ بررسی می‌شود. در سیزدهمین جلد، عاشورپور جشنواره‌های نمایشی را از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ بررسی کرده و به تفصیل درباره هر کدام توضیحاتی ارائه داده است. 
«نمایش‌های ایرانی» با شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۳۷۵ هزار تومان در بازار نشر در دسترس علاقمندان قرار دارد. 

دومین کتاب، نمایش‌نامه‌ای از مرحوم امیرحسین فردی به نام «میرزا کوچک‌خان جنگلی» است. این نمایش‌نامه نخستین بار در سال ۱۳۶۰ در حوزه هنری انقلاب اسلامی منتشر شد و حاوی نظرات و تفکرات زنده‌یاد فردی در مقطع پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی است که برای اولین بار بعد از سال‌ها در نشر سوره‌مهر تجدید چاپ شده است. 

«میرزا کوچک‌خان جنگلی» با شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۱۲۰ هزار تومان در بازار نشر موجود است. 

آخرین کتاب «سه‌شنبه‌های عزیز؛ داستان‌های کارگاهی» به اهتمام راضیه تجار گردآوری شده که شامل ۱۶ داستان کوتاه از هنرجویان کلاس‌های داستان‌نویسی تجار است.
این اثر با ۱۲۵۰ نسخه و با قیمت ۱۲۵ هزار تومان در کتابفروشی‌ها قابل تهیه است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار