«عالیه قوامی» دبیر بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون شد

رئیس بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی عالیه قوامی را به عنوان دبیر این دوره از جشنواره منصوب کرد.
کد خبر: ۶۸۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰ - 01September 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، «فرهاد فلاح» رئیس بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان «عالیه قوامی» را به عنوان دبیر این دوره از جشنواره منصوب کرد.

فلاح در این حکم به سابقه، دانش، تجربه، شور و اشتیاق وافر عالیه قوامی به جریان قصه‌گویی اشاره و او را به عنوان «دبیر بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی» معرفی کرده است.

عالیه قوامی دبیر بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون شد

فلاح در ادامه این حکم آورده است: جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی سکوی تربیتی کودکان و نوجوانان، بر اساس یک ساختار اصیل و تأثیرگذار پایه‌گذاری شده است و به عنوان یک میراث ناملموس فرهنگی مسیر تکامل و رشد خود را طی می‌کند. «فرهنگ سازی و عمومی‌سازی جریان قصه‌گویی»، «ترویج فرهنگ قصه‌گویی در خانواده‌ها»، «تاکید بر تولید قصه‌های جدید متناسب با نیازهای روز» و «افزایش میزان دامنه مخاطبان جشنواره قصه‌گویی» به عنوان سرفصل‌های پیش روی بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به شمار می‌رود.

رییس بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در پایان حکم قوامی، فعال‌سازی تمامی ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فراگیر کردن مشارکت توده‌های مردم، استفاده حداکثری و هدفمند از ظرفیت رسانه، تحول در محتوا و ایجاد ابتکار و خلاقیت در بخش بین‌الملل در این جشنواره را درخواست کرده است.

فرآیند برگزاری بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از پاییز ۱۴۰۳ آغاز و پس از طی مراحل استانی و منطقه‌ای، بخش پایانی اوایل زمستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها