فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد؛

اجرای طرح پایش مجرمان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در قزوین

سردار «ابراهیمی» گفت: برابر دستور فرمانده کل انتظامی کشور، اجرای طرح پایش مجرمان سابقه‌دار استان قزوین از طریق پابند الکترونیکی آغاز شد.
کد خبر: ۶۸۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲ - 01September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار «علی ابراهیمی» فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: در اجرای دستور فرمانده کل انتظامی کشور، اجرای طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طریق پابند الکترونیکی در استان قزوین آغاز شد.
 
وی افزود: این طرح ویژه سارقان دارای سوابق بالای چهار فقره سرقت بوده که از این طریق، این افراد تحت کنترل و پایش پلیس قرار خواهند گرفت.
 
فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: این طرح یکی از اقدامات پلیسی در راستای کنترل سارقان حرفه‌ای با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان است.
 
این مسئول عنوان کرد: در ابتدای اجرای این طرح در استان قزوین، تعدادی از سارقان سابقه‌دار مورد شناسایی قرار گرفته و امروز به آنها پابند الکترونیک نصب شد.
 
سردار ابراهیمی با بیان اینکه این افراد در صورت عدم ارتکاب جرم طی سه سال آتی با دستور مرجع قضائی پابند الکترونیک آنها برداشته می‌شود، بیان داشت: امید است اجرای این طرح، اثرات مثبتی در کاهش و پیشگیری از وقوع سرقت در پی داشته باشد.
 
فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: این طرح با پشتیبانی و حمایت دادستان کل و رئیس قوه قضائیه به مرحله اجرا گذاشته می‌شود تا سارقان سابقه دار با مجهز شدن به تجهیزات الکترونیکی به صورت ۲۴ ساعته و برخط مورد پایش و کنترل پلیس قرار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها