شهادت دو جوان فلسطینی در اردوگاه جنین به دست نظامیان صهیونیست

نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی در حمله خشونت آمیز به شهر جنین در کرانه باختری و اردوگاه آوارگان آن، دو جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.
کد خبر: ۶۸۸۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱ - 01September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، بر اساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی بعدازظهر شنبه محمد امین طلال عبدالله ۱۹ ساله و امجد مصطفی ابراهیم صالح ۲۳ ساله را در اردوگاه آوارگان جنین به شهادت رساندند.

شهادت دو جوان فلسطینی در اردوگاه جنین به دست نظامیان صهیونیست

احمد جبرئیل، سخنگوی جمعیت هلال احمر فلسطین، پیشتر گفته بود که نیرو‌های اشغالگر از تخلیه اجساد دو مرد کشته شده از اردوگاه توسط امدادگران جلوگیری کردند.

رسانه‌های محلی نیز گزارش دادند که نظامیان اسرائیلی اجساد این دو جوان فلسطینی را مصادره و به مکان نامعلومی منتقل کرده‌اند.

خبر دیگر اینکه، هلال احمر فلسطین نیز خبر داده است که نیرو‌های اسرائیلی در جنایتی دیگر با گلوله جنگی به سر یک کودک در جنین شلیک کردند. این کودک پس از اصابت گلوله، برای درمان به بیمارستان منتقل شده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که نیرو‌های اسرائیلی طی چند روز گذشته تهاجم گسترده‌ای را در شمال کرانه باختری اشغالی آغاز کرده و سه شهر جنین، تولکرم و طوبس را از زمین و هوا مورد حمله قرار داده و بیش از ۲۰ فلسطینی را به شهادت رسانده‌اند.

نیرو‌های اشغالگر «اسرائیل» شهر جنین و اردوگاه آن را محاصره کرده اند و نیرو‌های کمکی بیشتری از جمله بولدوزر و لودر‌های جلویی را اعزام کرده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار