رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا مطرح کرد؛

نقش آفرینی پلیس در مسائل اقتصادی و مسائل زندگی روزمره مردم

حجت الاسلام «ادیانی» گفت: پلیس از مسائل اقتصادی و کلاهبرداری، تا مراقبت از جاده‌ها و رانندگی و در بسیاری مسائل زندگی روزمره مردم نقش آفرین است.
کد خبر: ۶۸۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱ - 01September 2024

نقش آفرینی پلیس در مسائل اقتصادی و مسائل زندگی روزمره مردمبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، مراسم سوگواری دهه سوم صفر و رحلت جانگداز پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) امروز با حضور حجت الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده انتظامی استان مازندران، فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان در حسینیه آیت الله خامنه‌ای ستاد انتظامی استان برگزار شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری آل الله و تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی کارکنان فراجا، اظهار داشت: پیامبر اعظم برای هشدار جهانیان مبعوث شد و هدف اصلیاش اصلاح جامعه بود، البته ایشان با ایمان قلبی و ویژگی‌های بارزشان به عنوان یک انسان کامل زمینه پیامبر شدن را داشتند و می‌توانستند نگهبان و حافظ وحی باشند.

حجت الاسلام ادیانی در ادامه با بیان اینکه مسیر آن حضرت تا امروز هم ادامه دارد، اذعان داشت: امروز بندگی خداوند، مرگ بر آمریکا بوده و عاقبت به خیری همین است و البته این موضوع در کنار حجاب قرار دارد و جزو واجبات بوده و مسجدها، دانشگاه‌ها و حسینیه‌ها نیز باید زمینه ساز بحث عفاف و حجاب باشند و به مجموعه انتظامی کمک کنند.

وی کار انتظامی را نگهبانی و حراست از دین، مال، جان و ناموس مردم دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی در این مسیر باید رفتار حکیمانه با مردم داشته باشد، باید مراقب باشیم و به موقع تشخیص دهیم و به موقع عمل کنیم، کارکنان باید در تعقیب و گریز‌ها دقت کنند تا دچار سانحه نشوند.

این مسئول بر احترام به شهروندان و رفتار خداپسندانه با مراجعان تاکید کرد و افزود: معتقد هستیم که در واقع تجسم رفتار با مردم در کلانتری‌ها و مراکز پلیس در نظام اسلامی مؤثر است، لذا تاکید فرماندهی کل انتظامی کشور و همچنین توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به حفظ کرامت مردم است.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه پلیس مردم را ولی نعمت خود می‌داند، گفت: سازمان عقیدتی سیاسی هم از حیث مراقبت و هم از حیث آموزش بر بروز و ظهور دانسته‌های معرفتی مأموران ناجا نظارت می‌کند تا بتوانیم شاهد ارائه بهترین خدمات به مردم جامعه باشیم، چرا که پلیس از مسائل اقتصادی و کلاهبرداری، تا مراقبت از جاده‌ها و رانندگی و در بسیاری مسائل زندگی روزمره مردم نقش آفرین است.

وی خاطرنشان کرد: زحمات پلیس در راهپیمایی اربعین شایسته تقدیر است و در این ایام تلاش‌های بسیار انجام شد.

در پایان این مراسم از مادر شهید «مصطفی قنبری وفا» از شهدای سرباز کمیته انقلاب سلامی در منطقه عملیاتی شلمچه در سال ۱۳۶۶ با اهدای لوح تکریم و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها