خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو از سایه سخنگوی ارتش خارج شود

در پی کشف اجساد ۶ اسیر صهیونیست در نوار غزه، خانواده‌های آنها بار دیگر نخست‌وزیر این رژیم را مقصر کشته شدن فرزندانشان دانستند.
کد خبر: ۶۸۸۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸ - 01September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری سما، خانواده‌های اسرای صهیونیست طی بیانیه‌ای درباره کشف اجساد ۶ اسیر صهیونیست تاکید کردند: کشف اجساد اسرا نتیجه مستقیم ناکام گذاشتن توافقات توسط نتانیاهو و ادامه حضور در محور «فیلادلفیا» در جنوب نوار غزه است.

خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو از سایه سخنگوی ارتش خارج شود

آنها گفتند: به طور کلی و از ابتدای جنگ تاکنون تنها هشت اسیر زنده از غزه آزاد شده‌اند و این درحالی است که ۱۰۵ اسیر توسط جنبش حماس و در جریان توافق قبلی آزاد شده بودند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در ادامه خطاب به نتانیاهو تاکید کردند: پشت سر سخنگوی ارتش نایست و از سایه او خارج شو و به اسرائیلی‌ها درباره این هرج و مرجی که پایانی ندارد، توضیح بده.

این بیانیه پس از آن صادر شد که ارتش رژیم صهیونیستی ساعات اولیه امروز اعلام کرد اجساد ۶ اسیر صهیونیست که در عملیات «طوفان‌الاقصی» اسیر شده بودند، در نوار غزه پیدا شده است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که هویت چهار نفر از این اسرا، مشخص شده است.

در همین حال، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این ۶ اسیر به دست نیروهای حماس کشته شده‌اند و تحقیقات درمورد جزئیات این مساله ادامه دارد.

وی گفت که اجساد این اسرا در تونلی در رفح واقع در نوار غزه پیدا شده است و آنها هفتم اکتبر ۲۰۲۳ اسیر شده بودند.

کاخ سفید نیز اعلام کرد که یکی از این اسرا، آمریکایی است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها