رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در پیامی مطرح کرد؛

بهمنی از خاطره‌سازترین چهره‌های شعر معاصر ایران بود

دادمان در پیامی برای درگذشت استاد محمدعلی بهمنی گفت: استاد بهمنی بی اغراق یکی از خاطره‌سازترین چهره‌های شعر معاصر ایران بود.
کد خبر: ۶۸۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱ - 01September 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، «محمدمهدی دادمان» رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در پیامی در گذشت استاد «محمدعلی بهمنی» شاعر و ترانه‌سرای معاصر را تسلیت گفت. 

بهمنی از خاطره‌سازترین چهره‌های شعر معاصر ایران بود

در متن این پیام آمده است؛

انالله و اناالیه راجعون 

شاعر بلندآوازه زمانه و غزلسرای بزرگ این سرزمین استاد محمدعلی بهمنی را از دست دادیم. بی شک فقدان این پیر سراسر مهر برای همه دوستداران شعر و ادبیات و البته عموم مردم تلخ است. به خانواده محترم ایشان و اهالی شعر و زبان پارسی تسلیت عرض می‌کنم.

 استاد بهمنی بی اغراق یکی از خاطره سازترین چهره های شعر معاصر ایران بود. قلبی که برای جمع بتپد،‌ اندیشه ای که خود را بسازد، شاعری که برای همه بنویسد و شعری که برای مردم سروده شود؛ در کوی و برزن زمزمه خواهد شد. ایشان از جمله شیرین سخنانی بود که این موهبت را تنها به اوراق نسپرد. از او ترانه های شنیدنی در حافظه جمعی مان ثبت شده است.

یکی از خدمات ارزشمند او به شعر انقلاب، قطعا حضور معلمانه و همدلانه در کنار نسلی از شعرا است که به این همراهی خواهند بالید. اینک نه پهنه آرام و نیلی خلیج فارس که ایران عزیز، میراث دار ذوق و منش سلیمش خواهند بود.

محمدمهدی دادمان
رئیس حوزهٔ هنری انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها