دستگیری ۲۰ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد از دستگیری ۲۰ سرشاخه یک شرکت هرمی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱ - 01September 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ «محمد چراغ» جانشین فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد از دستگیری ۲۰ سرشاخه یک شرکت هرمی خبر داد.

دستگیری ۲۰ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد

سرهنگ چراغ  اظهارداشت: ماموران کلانتری پایانه مسافربری امام رضا (ع) در پی دریافت خبری از فعالیت یک شرکت هرمی مطلع شده و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با رصد‌های اطلاعاتی خود محل فعالیت اعضای این شرکت هرمی را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی طی عملیاتی ضربتی ۲۰ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر و در بازرسی از محل تعدادی جزوات آموزشی، ۲ دستگاه لب تاپ حاوی مطالبی در رابطه با شرکت هرمی کشف کردند.

سرهنگ چراغ با بیان این که فعالیت این گونه شرکت‌ها هیچ وجه قانونی ندارد گفت: شایع‌ترین شیوه و شگرد شرکت‌های هرمی اغفال جوانان جویای کار در مشاغل با درآمد بالا است

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضائی خاطرنشان کرد: با توجه به هشدار‌های مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت ها، هنوز شاهد فریب افرادی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار