نماینده ولی فقیه در استان همدان:

نیازمند برنامه‌ریزی جدید در برگزاری مراسمات مذهبی هستیم

آیت‌الله «شعبانی» گفت: در مراسم‌های مذهبی با وجود همه تلاش‌ها، اما توجه به برنامه‌ریزی جدید در نوع مراسمات خصوصا در محرم و صفر ضروری است. 
کد خبر: ۶۸۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷ - 01September 2024

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله  «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز (یکشنبه) در آیین سنگرسپاری مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان، با بیان اینکه ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام ارتقایی، برای حجت الاسلام غلامی آرزوی موفقیت داریم، اظهار داشت: حمایت و همکاری دو جانبه بین مجموعه‌های مردمی و سازمان تبلیغات لازم و ضروری است.

وی افزود: در عرصه تبلیغ، مجموعه‌های مردمی و طلاب کار را پیش می‌برند که نیازمند حمایت از آنها هستیم

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: در مراسم‌های مذهبی با وجود همه تلاش‌ها، اما توجه به برنامه‌ریزی جدید در نوع مراسمات خصوصا در محرم و صفر ضروری است. 

وی با بیان اینکه همدان ظرفیت‌های فراوانی دارد، اما در مقام عمل آنجا که باید تجمعات مذهبی شکل بگیرد، اتفاقی رخ نداده است، گفت: متاسفانه تجمع عظیم هئیت‌های مذهبی را در همدان شاهد نیستیم و امیدواریم با برنامه ریزی شاهد تحقق این مهم در سال‌های آتی باشیم.

وی با انتقاد از اینکه در تهران و وزارت‌خانه‌ها مطلبی را بخشنامه کنیم و به همه شهرستان برای انجام ابلاغ کنیم، این مدیریت نیست، تصریح کرد: مدیر نیاز به منطقه الفراق دارد و برای موفقیت باید دستش باز باشد. منظور این حرف انجام کار خلاق قانون نیست، اما آنجا که نمی‌شود باید سیستم را اصلاح کرد.

شعبانی با بیان اینکه از عوامل موفقیت مدیر این است که بتواند فراتر از ساختار و سیستم‌ها را ببیند، عنوان کرد: اسلام الزامات را اندک قرار داده است.

وی در پایان با بیان اینکه همه ما در یک مسیر قرار داریم و با همکاری و تعامل باید این مسیر را طی کنیم، متذکر شد: حضور اجتماعی روحانیت باید بیشتر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها