استاندار خراسان رضوی:

میزبانی از زائران رضوی وظیفه دینی و اخلاقی است

نظری گفت: وظیفه دینی و اخلاقی ما است که بتوانیم خدمت خوبی را ارائه دهیم.
کد خبر: ۶۸۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰ - 02September 2024

میزبانی از زائران رضوی وظیفه دینی و اخلاقی استبه گزارش گدفاع‌پرس از خراسان رضوی، «یعقوبعلی نطری» استاندار خراسان رضوی در جلسه قرارگاه خدمات سفر که روز گذشته در فرمانداری مشهد برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام پایانی ماه صفر و قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران قرارگاه سفر جهت خدمت شایسته به زائران اظهار داشت: تمام برنامه و آمادگی‌ها صورت گرفته و مهیا شده است و همه ارکان و خدمات و امکانات آماده هستند، در حال حاضر به مرحله مراقبت و اعمال مدیریت رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه باید مدیریت در لحظه داشت، گفت: تمامی خدمات از آبرسانی تا مسائل امنیتی و ترافیکی و مراقبت‌های تأمینی و بازار نیازمند اعمال مدیریت و مراقبت دستگاه‌های مربوطه است.

استاندار خراسان رضوی تأکید کرد: در ارائه آمار و ارقام در بخش‌های مختلف دقت شود، زیرا اطلاعات، ما را به سمت تصمیم‌گیری می‌برد و اگر در ارائه آمار دقت نشود ممکن است تصمیمات دقیق اتخاذ نشود. ان‌شاءالله با عنایت امام رضا (ع) بتوانیم یکبار دیگر توفیق خدمت به زائران را داشته باشیم و از حداکثر توان برای پذیرایی از زائرین رضوی استفاده کنیم.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از مدیریت میدانی فرماندار و مدیریت شهری شهردار مشهد گفت: اعمال مدیریت در پیشبرد اهداف سهم بالایی دارد. وظیفه دینی و اخلاقی ما است که بتوانیم خدمت خوبی را ارائه دهیم.

نظری با تشکر از مجاهدت‌های نیروهای امنیتی و انتظامی در مشهد بیان داشت: امنیت به‌عنوان زیرساخت ضروری و لازم است تا زائران به سلامتی به شهر‌های خود بازگردند.

در حوزه میزبانی تمام توان را گذاشتیم

در ادامه این نشست محمدرضا قلندرشریف با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های شهرداری در تمام حوزه‌ها مهیا شدند تا خدمت مناسب به زائرین و مجاورین ارائه دهند، خاطرنشان کرد: از بدو ورود زائران در ایستگاه‌های ورودی‌های شهر، ۴۰ خدمت در ایستگاه‌های استقبال از زائر آغاز شده است، در حوزه میزبانی با همکاری نظامی دستگاه‌های مرتبط تمام توان را به میدان آوردیم.

وی ابراز داشت: باتوجه به حجم اقامت موقت و اضطراری، کادر آتش‌نشانی بر‌ای ایاب و ذهاب زائران در این اقامت‌ها در این اماکن مستقر هستند و اتوبوس با مبدا و مقصد حرم مطهر رضوی هم تدارک دیده شده است. همچنین زائرین پیاده که وارد مشهد شدند برای اینکه در مسیر بازگشت به پایانه مراجعه نکنند از مکان استقرارشان در اقامت‌ها، سرویس برگشت به شهرشان تدارک دیده شده است.

شهردار مشهد افزود: نمونه بارز تعامل همراهی و همکاری در مشهد شکل گرفته تا بهترین میزبانی از زائران رضوی صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها