حمله بامدادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

جنگنده‌های ارتش بامداد امروز رژیم صهیونیستی جنوب لبنان را بمباران کرد.
کد خبر: ۶۸۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱ - 02September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع لبنانی بامداد امروز (دوشنبه گزارش) دادند که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی جنوب لبنان را بمباران کرد. 

حمله بامدادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

در همین زمینه المنار گزارش داد: رژیم صهیونیستی بامداد امروز شهر بلیدا در جنوب لبنان را بمباران کرد.

پایگاه خبری «العهد» لبنان نیز از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و شهر «بلیدا» خبر داد.

رژیم صهیونیستی مدعی شده که این حمله در پاسخ به شلیک ۲۰ موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی انجام شده است.

پیش از این شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی یکشنبه شب اعلام کرد که دست کم ۲۰ موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: محل استقرار گردان اطلاعات ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی، وابسته به لشکر الجلیل را در پادگان «میتات» هدف قرار داده است.

براساس این گزارش، این پادگان به صورت مستقیم هدف قرار گرفته شده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

حزب‌الله لبنان اعلام کرده است که حملات این جنبش علیه رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم مقاوم فلسطین در باریکه غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها تا زمان توقف جنگ غزه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار