استاندار کرمانشاه:

دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه در بحث عفاف و حجاب اهتمام جدی داشته باشند

«صحرایی» گفت: اجرای مصوبات این جلسه از سوی دستگاه‌ها باید در اولویت باشد و دستگاه ها بر ابلاغ شاخص‌های عفاف و حجاب به دستگاه‌ها تأکید در این بحث اهتمام جدی داشته باشند.
کد خبر: ۶۸۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶ - 02September 2024
دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه در بحث عفاف و حجاب اهتمام جدی داشته باشندبه گزارش ‌دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه شامگاه (یک شنبه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد با اشاره بر اهمیت موضوع عفاف و حجاب، اظهار داشت: اجرای مصوبات این جلسه از سوی دستگاه‌ها باید در اولویت باشد و دستگاه ها بر ابلاغ شاخص‌های عفاف و حجاب به دستگاه‌ها تأکید در این بحث اهتمام جدی داشته باشند.
 
وی بر برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی استان در فاصله زمانی کوتاه‌تر حداقل ۲ هفته یک بار تأکید کرد و افزود: بهتر است تقویم مشخصی برای برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی داشته باشیم تا تمامی مدیران برای حضور برنامه‌ریزی مشخصی داشته باشند.
 
استاندار کرمانشاه ادامه داد: وظایف مشخص شده هر سازمان از سوی دبیرخانه به‌صورت مجزا به سازمان مربوطه ابلاغ شود؛ در جلسه آینده هر دستگاه گزارشی از عملکرد خود داشته باشد تا به صورت واقعی اهتمام دستگاه‌ها برای اجرای وظایف سنجیده شود.
 
وی دیگر مصوب این جلسه را در تقویت و بازگشایی ساعت کار پارک بانوان عنوان کرد و گفت: نمایشگاهی از عفاف و حجاب با غرفه‌های متنوع می‌توان در میدان آزادی شهر کرمانشاه برپا کرد.
 
صحرایی با اشاره به آستانه سال تحصیلی جدید، گفت: باید در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها بحث آموزش، ترویج و تبلیغ در راستای جایگاه حجاب بر تحکیم بنیان خانواده جدی گرفته شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار