استاد حوزه و دانشگاه: پیغمبر (ص) آمده‌اند تا غل و زنجیر را از دست و پای بشر باز کنند+ فیلم

حجت‌الاسلام قاسمیان گفت: مدعیانی که مدعی آزادی هستند، در شهوات و مسائل خلاف و شیطانی بیشتر دست و پای بشر را می‌بندند، اما پیامبر خدا (ص) آمده‌اند تا این غل و زنجیر را از دست و پای بشر باز کنند.
کد خبر: ۶۸۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶ - 02September 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، برنامه قرآنی «محفل» در کانال تلگرامی خود به‌مناسبت سالروز رحلت پیامبر خدا (ص)، بخشی از سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامرضا قاسمیان» استاد حوزه و دانشگاه و یکی از میزبانان این برنامه در رابطه با نکته قرآنی آیه ۱۵۷ سوره اعراف در مورد پیامبر (ص) را منتشر کرد.

استاد حوزه و دانشگاه: در مورد پیامبر خدا (ص) کم‌کاری می‌کنیم/ پیغمبر (ص) آمده‌اند تا غل و زنجیر را از دست و پای بشر باز کنند+ فیلم

حجت‌الاسلام و المسلمین قاسمیان با اشاره به اینکه در مورد پیامبر خدا (ص) کم‌کاری می‌کنیم، اظهار داشت: «ما گاهی اوقات در مورد پیامبر خدا (ص) کم‌کاری می‌کنیم. حضرت امیرالمؤمنین (ع) که به‌دلیل «أَنفُسَنا» جان پیامبر (ص) هستند، خودشان فرمودند که «أنا عبدٌ مِن عبیدِ محمد (ص)/ من بنده‌ای از بندگان پیغمبر (ص) هستم.» 

وی افزود: آیه ۱۵۷ سوره اعراف در مورد آزادی است که خداوند در این آیه می‌فرماید: «.. وَ یَضَعُ عَنهم إِصرَهم و الأَغلالَ الّتی کانَت علیهم.../ ... و از آنان بار گران (تکالیف سخت) و بند‌هایی را که بر آنان بوده، برمی‌دارد (و آزادشان می‌کند).»

این میزبان محفل گفت: مدعیانی که مدعی آزادی هستند، در شهوات و مسائل خلاف و شیطانی بیشتر دست و پای بشر را می‌بندند، اما پیامبر خدا (ص) آمده‌اند تا این غل و زنجیر را از دست و پای بشر باز کنند.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار