مدیر کل انتقال خون اصفهان خبر داد؛

مراجعه ۲۳۷ نفر برای اهدای خون در روز ۲۸ صفر در استان اصفهان

«دهراب‌پور» با اشاره به کاهش ذخیره خون استان اصفهان به زیر ۶ روز و‌ ضرورت همکاری مردم در تامین خون و فرآورده‌های خونی، گفت: ۲۳۷ نفر برای اهدای خون در روز ۲۸ صفر به مراکز این سازمان در استان اصفهان مراجعه کردند.
کد خبر: ۶۸۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹ - 02September 2024

مراجعه ۲۳۷ نفر برای اهدای خون در روز ۲۸ صفر در استان اصفهانبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «کیان دهراب‌پور» مدیر کل انتقال خون استان ضمن تسلیت سالروز رحلت خاتم الانبیاء حضرت محمد(س) و کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: ۲۳۷ نفر از اهداکنندگان خون در روز دوشنبه دوازدهم شهریور مصادف با ۲۸ صفر به دو مرکز اهدای خون خواجو در شهر اصفهان و کاشان مراجعه که از این تعداد ۱۹۷ نفر، موفق به اهدای خون شدند.

 دهراب‌پور ادامه داد: ذخیره خون استان اصفهان در زمان حال ۲۳۲۱ معادل ۵.۷۵ روز می باشد که حداقل استاندارد ذخیره خون به روز، هشت روز است و لازم است هموطنان در استان با اهدای خون خود در تحقق این استاندارد یاری‌گر اداره کل انتقال خون استان اصفهان باشند.

وی اضافه کرد: در زمان حال استان اصفهان از لحاظ همه گروه های خونی، دارای کمبود می باشد که از اهدا کنندگان عزیز خون دعوت می شود فردا سه شنبه به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون اصفهان گفت: به خاطر کاهش ذخیره خونی استان، روز چهارشنبه سی ام ماه صفر مصادف با سالروز شهادت ثامن الائمه حضرت امام رضا(ع) دو مرکز اهدای خون خواجو اصفهان و کاشان در تایم صبح، پذیرای اهداکنندگان ایثارگر خون خواهد بود و با هر واحد اهدای خون جان سه نفر نجات پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها