در مازندران انجام شد؛

برگزاری جلسه هماهنگی کمیته‌های نظارت و ارزشیابی نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس

جلسه‌ای با هدف هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته‌های نظارت و ارزشیابی، امور اداری و دبیرخانه سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت و محصولات فرهنگی و عفاف و حجاب فردخت در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹ - 02September 2024

برگزاری جلسه هماهنگی کمیته‌های نظارت و ارزشیابی نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، جلسه‌ای با هدف هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته‌های نظارت و ارزشیابی، امور اداری و دبیرخانه سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت و محصولات فرهنگی و عفاف و حجاب فردخت در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

این جلسه با حضور «احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، «سیدعلی علوی» معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای، «عیسی مدانلو» معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیر کمیته اداری، «محمد غلامی پاجی» رئیس گروه فرهنگی و دبیر کمیته نظارت و ارزشیابی، «یزدانی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر و «صفا رنجبر کوچکسرایی» مدیرعامل موسسه فرهنگی گنجینه نور مازندران برگزار شد.

در این جلسه، اعضای کمیته‌ها به بحث و تبادل نظر در مورد جزئیات برگزاری نمایشگاه پرداختند.

«احسان آهنگر»  در این جلسه با تأکید بر اهمیت برگزاری این نمایشگاه به‌عنوان یک رویداد فرهنگی و اجتماعی، بر لزوم هماهنگی و همکاری تمامی کمیته‌ها برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد تأکید کرد.

وی همچنین به نقش نمایشگاه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین معرفی محصولات فرهنگی و عفاف و حجاب اشاره کرد.

«سیدعلی علوی» نیز در این نشست با بیان اهداف کنگره ملی ۱۴۵۰۰ شهید سرافراز استان مازندران، به اهمیت برگزاری همزمان این نمایشگاه با کنگره و تأثیر آن در ارتقاء سطح آگاهی عمومی در مورد فرهنگ دفاع مقدس پرداخت.

سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت، از تاریخ ۸ تا ۱۳ مهر امسال در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مازندران واقع در قائمشهر برگزار خواهد شد. این نمایشگاه به‌عنوان یک فرصت مناسب برای معرفی آثار و محصولات فرهنگی مرتبط با دفاع مقدس و همچنین ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طراحی شده است.

این رویداد فرهنگی، انتظار می‌رود که با استقبال چشمگیر مردم و علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر همراه باشد و به‌عنوان یک نقطه عطف در تقویم فرهنگی استان مازندران ثبت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار