دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) تاکید کرد؛

لزوم سامان دادن حیات بشری براساس سبک زندگی نبوی

آیت‌الله «رمضانی» به سامان دادن حیات بشری بر اساس سبک زندگی نبوی (ص) تاکید کرد و گفت: درب‌های رحمت ائمه اطهار (ع) به روی انسان‌ها همیشه باز است.  
کد خبر: ۶۸۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲ - 02September 2024

لزوم سامان دادن حیات بشری براساس سبک زندگی نبویبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) امروز در مراسم سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) که در آستان مقدس آقا سید محمد (ص) آستانه‌اشرفیه برگزار شد، اظهار داشت: سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) سخت‌ترین روز برای بشریت است.  

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به اینکه ما شخصیتی را از دست دادیم که هرگز دست‌یافتنی نیست، تصریح کرد: اهل‌بیت (ع) مفسران وحی هستند و به برکت آنها بر سر سفره این میراث عظیم قرار داریم.  

آیت‌الله رمضانی با اشاره به وجود شخصیت‌هایی در گذشته مانند آقا وحید آستانه‌ای در آستانه اشرفیه، خاطرنشان کرد: ما به داشتن چنین علمایی در هر شهری نیاز داریم تا بیشتر از آنها بهره‌مند شویم.  

وی با تاکید بر اینکه پیامبر اکرم (ص) روزانه ۳ جلسه برای خواص، عوام و حضرت علی (ع) برنامه تربیتی داشتند، ابراز کرد: پیامبر اکرم (ص) افرادی مانند حضرت علی (ع)، سلمان فارسی و ابوذر را تربیت کردند.  

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به سامان دادن حیات بشری بر اساس سبک زندگی نبوی (ص) تاکید کرد و افزود: درب‌های رحمت ائمه اطهار (ع) به روی انسان‌ها همیشه باز است.  

وی با بیان اینکه هیچ چیز در زندگی در دنیا به لحاظ فهم جای خود نیست، اظهار کرد: ما نیازمند معلمان توحید هستیم تا به ما درس توحید بدهد.  

آیت‌الله رمضانی بیان کرد: امام خمینی (ره) همواره می‌فرمودند که ۲ قیام باید انجام شود که نخست قیام فردی و آن رسیدن به توحید است و دیگری قیام اجتماعی که آن عدالت است باید اتفاق بیافتد.  

وی در ادامه با اشاره به اینکه حدود یک میلیارد کودک در دنیا از سوء تغذیه رنج می‌برند و این ناشی از نبود عدالت است، تصریح کرد: نتیجه عدالتی که غرب دنبال می‌کند این است که ۹۰ درصد ثروت دنیا در اختیار ۱۰ درصد جمعیت دنیا است.  

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) ادامه داد: بدترین ظلم‌ها به زنان در غرب با استفاده ابزاری از آنها در فروشگاه‌ها انجام می‌شود.  

وی با تاکید بر اینکه پیامبر اکرم (ص) آمدند تا خود را نبینیم بلکه خدا را ببینیم، خاطرنشان کرد: آن دل که خدا در آن باشد می‌تواند دیگران را زنده کند.  

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار