نتانیاهو: اعتصابات به نشانه حمایت از سنوار و حماس است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر دوشنبه در واکنش به موج انتقاد‌ها و برگزاری اعتصابات یک روزه گفت که این حرکات حمایت از حماس است.
کد خبر: ۶۸۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸ - 02September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر دوشنبه گفت که اعتصاب سراسری یک روزه به نشانه حمایت از حماس است.

نتانیاهو: اعتصابات به نشانه حمایت از سنوار و حماس است

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، نتانیاهو گفت که این اعتصابات به «یحیی سنوار»، رهبر حماس کمک می‌کند.

انتشار خبر مرگ ۵ اسیر اسرائیلی در غزه، تنش‌ها در داخل سرزمین‌های اشغالی و انتقاد‌ها علیه بنیامین نتانیاهو را به شدت افزایش داده است. انجمن اسرای اسرائیلی و مفقودین، خانواده‌های این اسرا و تحلیلگران اسرائیلی، امروز یکشنبه، بنیامین نتانیاهو را مسؤول مرگ ۶ اسیر دیگر این رژیم صهیونیستی در نوار غزه دانستند و خواستار اعتصاب سراسری تا سرنگونی کابینه او شدند.

بر اساس این گزارش، ده‌ها هزار نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی روز یکشنبه با برگزاری تظاهرات و تجمع‌های گسترده، اعتراض خود را به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

بنیامین نتانیاهو گفته است که در خصوص مسئله باقی ماندن در محور فیلادلفیا هیچ عقب نشینی در کار نخواهد بود. در حال حاضر نظامیان اسرائیلی در محور‌های فیلادلفیا و نتساریم واقع در مرز نوار غزه و مصر حضور دارند.

نتانیاهو مدعی است که حضور این نظامیان، باعث قطع کمک‌های ادعایی به حماس خواهد شد. بسیاری از کارشناسان تأکید دارند که شخص نتانیاهو، صرفا بنا بر ملاحظات سیاسی و حفظ جایگاه خود، مانع از توافق تبادل اسرا/آتش‌بس در غزه می‌شود و باقی ماندن این نظامیان در محور‌های مذکور، هیچ توجیهی ندارد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها