نماینده ولی فقیه در فارس:

جهانشهر شیراز می‌تواند در جهان اسلام بدرخشد

آیت الله «دژکام» گفت: جهانشهر شیراز می‌تواند چراغ هدایت را در مقابل جهانیان روشن کند و در جهان اسلام بدرخشد.
کد خبر: ۶۸۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸ - 02September 2024

جهانشهر شیراز می‌تواند در جهان اسلام بدرخشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، آیت الله «لطف‌الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس، امروز در آیین رونمایی از  پرچم سومین حرم اهل‌بیت(ع) که مقارن با سال‌روز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در دروازه کازرون شیراز برگزار شد اظهار داشت: مردم شیراز همواره دوستدار اهل‌بیت(ع) و در مسیر ولایت و محبت اهل بیت بوده‌اند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام با تأکید بر اینکه طرح مسجدمحوری بسیار ارزشمند است و برافراشته شدن پرچم سومین حرم اهل‌بیت(ع) در شیراز مایه افتخار استان است، تصریح کرد: حکمت و فلسفه ایرانی‌ها نور و روشنی بوده و امامزاده‌های عظیم‌الشأن در شیراز که سرآمدشان حضرت شاهچراغ(ع) است هم به این نورانیت می‌افزاید.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه پرچم سومین حرم اهل‌بیت(ع) راهنمای سبک زندگی ایرانی اسلامی است گفت: شیراز جهانشهر است و می‌خواهیم شیراز چراغ هدایت را در مقابل جهانیان روشن کند.

آیت الله دژکام گفت: پرچم سومین حرم اهل‌بیت(ع) راهنمای سبک زندگی ایرانی  اسلامی است که امروز در این شهر برافراشته شده و شیراز این ظرفیت را دارد که در جهان اسلام بدرخشد و وظیفه ما این است که در این راستا گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها