رییس شورای شهر شیراز:

شیراز باید در تراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) قرار گیرد

«حسینی» گفت: برای قرار گرفتن شیراز در تراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) به یک سند نیاز داشتیم که این سند رونمایی شد و برنامه این سند در حال اجرا است.
کد خبر: ۶۸۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۷ - 02September 2024

شیراز باید در تراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) قرار گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «سید ابراهیم حسینی» رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز در آیین رونمایی از  پرچم سومین حرم اهل‌بیت(ع) که مقارن با سال‌روز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در دروازه کازرون شیراز برگزار شد اظهار داشت: شیراز سابقه زیادی در حب و دوستداری اهل‌بیت(ع) دارد و  همچنان که سالها پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به شیراز تأکید کردند تاریخ شیراز، سومین حرم اهل‌بیت(ع) بودن است.

رییس شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: ایران ام‌القرای جهان اسلام است و کارهای زیادی که طی ۲ سال گذشته انجام گرفته است به این نتیجه رسید که برای قرار گرفتن شیراز در تراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) به یک سند نیاز داریم که این سند رونمایی شد و برنامه این سند در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز تا پایان مهرماه برنامه عملیاتی این سند را ارائه می‌دهند، افزود: برنامه امروز یک خط از کتاب قطوری است که ۲۰ سال آینده این شهر را با محوریت حرم حضرت احمدبن موسی(ع) نشان خواهد داد.

حسینی تصریح کرد: شیراز باید از همه جهت الگو باشد و چشم‌انداز ۲۰ سال آینده این است که شیراز در تمام جهان اسلام یک مدل اسلامی شود که این امر به همراهی تمام دستگاه‌ها و مردم نیاز دارد.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها