رئیس کل دادگستری استان اردبیل خبر داد،

مماشات با برهم‌زنندگان قانون ممنوع

حجت الاسلام «کثیرلو» گفت: مماشات با برهم‌زنندگان قانون ممنوع است.
کد خبر: ۶۸۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸ - 03September 2024

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین «حسین کثیرلو» رئیس کل دادگستری استان اردبیل روز گذشته (دوشنبه) در مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه قضایی مشگین‌شهر با اشاره به ایام پایانی ماه صفر، رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) را تسلیت گفت و اظهار داشت: قبول مسئولیت در دستگاه قضایی امری خطیر بوده و مستلزم کار جهادی و شبانه روزی است و اقدام بر اساس قانون در تمامی کار‌ها و تعامل سازنده از ملزومات آن است.

مماشات با برهم‌زنندگان قانون ممنوع

وی در خصوص اولویت‌های مورد انتظار از مسئول جدید این حوزه قضایی، گفت: توجه به مقوله پیشگیری از وقوع جرم، توجه و اهتمام ویژه صلح و سازش بویژه در پرونده‌های خانواده، تلاش برای کاهش ورودی پرونده به محاکم، برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مقابله جدی با هرگونه تعرض، تصرف و تحریب منابع ملی و منابع طبیعی از مهمترین برنامه‌های مورد تأکید در سند تحول و تعالی قضایی است که باید مورد توجه مقام مسئول در شهرستان باشد.

در ادامه ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله قاضی امیر نوعی، قاضی نادر پورمهدی به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی مشگین شهر معرفی شد. همچنین کلنگ‌زنی پروژه جدید ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، دیدار چهره به چهره با تعدادی از مراجعین از دیگر برنامه‌های سفر رئیس کل دادگستری استان به حوزه قضایی مشگین بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار