رئیس سازمان حفاظت اطلاعات فراجا:

فراجا باید در حوزه ماموریت‌های انتظامی و امنیتی تحول ایجاد کند

سردار فتحی‌زاده گفت: فراجا باید در حوزه ماموریت‌های انتظامی و امنیتی، تحول ایجاد کند و با تمرکز بر خلاقیت و نوآوری گام بردارد.
کد خبر: ۶۸۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳ - 03September 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محسن فتحی‌زاده» رئیس سازمان حفاظت اطلاعات فراجا همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در جمع فرماندهان عالی انتظامی استان خراسان رضوی، ضمن تسلیت مناسبت‌های حزن‌انگیز روز‌های دهه آخر صفر اظهار داشت: برقراری و تامین نظم و امنیت با همگامی و همراهی مردم که سرمایه‌های گرانبهای اجتماعی هستند حاصل می‌شود و در این عرصه خوشبختانه شاهد تعامل و مشارکت به‌عنوان نماد وحدت و عزت جامعه در مناسبت‌های بزرگ اسلامی هستیم.      

فراجا باید در حوزه ماموریت‌های انتظامی و امنیتی تحول ایجاد کند

وی گفت: باید همواره شکرگزار باشیم خداوند در این کسوت و لباس مقدس به ما مسئولیت داده و همگام با اجرای وظایف قانونی و تکالیف ماموریتی در مقابله با جرایم در جایگاه خدمتگزاری به زائران اهل‌بیت علیهم‌السلام قرار داریم.  

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات فراجا خاطرنشان کرد: مسئولیت حوزه انتظامی بسیار سنگین است و کیاست، دقت و اقتدار، محور تکالیف و ماموریت‌های پلیسی محسوب می‌شود.

سردار فتحی‌زاده به اهمیت رسانه و فضای مجازی در اجرای ماموریت‌های پلیسی اشاره کرد و افزود: دشمن از هر بهانه‌ای برای هجمه و ضربه به نظام اسلامی استفاده می‌کند.

وی تاکید کرد: با توجه به تحولات مسائل مختلف در جامعه، فراجا باید در حوزه ماموریت‌های انتظامی و امنیتی، تحول ایجاد کند و با تمرکز بر خلاقیت و نوآوری گام بردارد و در این عرصه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نشان داد می‌تواند مبدع بسیاری از اقدامات موثر پلیسی و توسعه‌مند باشد.

سردار فتحی‌زاده با اشاره به اینکه رسیدگی به کارکنان انتظامی و خانواده‌ها در حوزه‌های معیشتی و پشتیبانی تامین مسکن بسیار ضروری است ابراز داشت: خیر کثیر در خدمت بی‌توقع و روحیه ایثار پلیس است و ما باید از این فرصت و توفیق خدمت بهترین بهره را ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار